Jag tror att den där Ölandsrundan är avklarad i ett litet nafs med en sån här.... så då blir det inga problem att hinna med Tingsryd på lördag.
// Felix
Jag tror att den där Ölandsrundan är avklarad i ett litet nafs med en sån här.... så då blir det inga problem att hinna med Tingsryd på lördag.
// Felix
Senast redigerat av administrator den 2013-03-30 klockan 17:05.
---
Fredrik 'Felix' Månsson - Växjö RC-Klubb
Flyger med:
Pilot RC 30% Extra 260, PA Addiction, AboveAll Sukhoi SU-31, Hyperion Zivko Edge 540T, Futaba T14MZ 2,4 GHz, lite blandat småjox för inomhusflyg
ja nu är cykelbyxor med extra vadd framlagda o en silikonsadel påsatt ska även till macken o pumpa däcken i dag o en droppe olja här o där sen är man väl redo antar jag...har inte cyklat en meter inför detta lopp men min envishet kanske gör att jag fixar det ändå...har ju lyckats bli Nykter o då ska man väl kunna cykla en sväng tycker jag
hittade denna samling av plaketter då min bortgångne far körde den stora rundan 10 år i rad så man får väl säga att jag ska hedra honom genom o köra den lilla rundan.. sänder även med en bild av en väl förbered snygging
Get high with hovering not drugs
Ja du ser redo ut Wesse, Nog får dom andra se upp så du inte cyklar ifrån dom och äter upp alla kroppkakor
Mvh Mats J
Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.
Pumpat kedjan än, Wesse lille??
(Bara en påminnelse i all vänlighet...)
Retroholic!
Lycka till och hoppas du filmar detta Wesse/Mulder
Flyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
JET SKÅNE
Starkt jobbat!!är helt redo har varit ute o promenerat i 20 min i dag så nu djäklar
Så där gör ju alla (andra) stora idrottsmän, toppar formen inför EM och VM å så....
Och så äter dom nå'ra kilo pasta!
Retroholic!
va ute på gatan här o testade växlarna kameran är laddad o på söndag bär det i väg till öland...hoppas Poteta är där oxå vet att han sa att vi fick banne mig inte balla ur nu när han skulle åka så långt...
Skammens rodnad lägger sig på mina kinder.
Jag önskar att jag hade glömt bort detta men tyvärr kan jag inte skylla på det heller. Jag bangar helt enkelt.
Fru och barn vill inte hänga med och min egna vilja att cykla bräcks av flyguppvisningen här på Säve. Hoppas verkligen det blir en skön upplevelse för alla som är med, jag kommer hålla koll i tråden efter avslöjande bilder och filmer på söndag kväll.
Nytänd flygare!
(Nu även med elvisp!)
Lycka till nu imorgon! Wesse och alla!! jag vet att det kommer att gå jätte bra. Lilla rundan går fort, så det dröjer inte länge tills ni sitter där och
glufsar i er ett dussin kroppkakor.
Ha det.
kameran laddad så nu ska ni får den längsta o mest svettiga filmen ni någonsin skådat o lång och oklippt ska filmen bli för ni ska alla här i forum plågas lika mycket som oss
som man ligger får man bädda...wesseordspråk
Wessepojken, den kram som du stal från Rosinha i morse kommer att driva dig runt Öland som en skållad råtta, så det så!!! (I ett svagt ögonblick tillstod hon att den var go!??!)Lycka till och kom ihåg att i lumpen kallas svedan i arsias för infanterield hiho.
Nu är det lovade gjort! En mycket trevlig tillställning på Öland.
Glada o många heja-rop längs vägen lyckades vi ta oss dom lååånga
35km:erna och passera mål som sista paret,pusst! men stållt!!
lite besviken att vi fick endast 3 st kroppkaker per man.
och kom ihåg att vi gjorde det för ökat modellflygande i världen!!
Stefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!
sitter på en mycket öm bakdel o nu ska ni alla här får ära oss genom att se varenda sekund av denna fil o här kommer del 1...betänk att vi gör detta för eran skull här i forum men ni har ju gett oss så mycket det gångna året så nu ger vi tillbaka i form av svett o tårar
http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/250/
Ooooo,va ont jag har!!
Stefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!
Ja! Ni e då för goa, Gubbar. Med era tokigheter och sån go distans till er själva. Egna härliga asgarv åt era tokerier. Jag bockar o bugar o rullar mig i makadam för ert uppdrag för alla oss andra "latmaskar" i RCFF. Lider med er och era skavsår.
Ha de gött. Ni får väl stå o sova nu om nätterna ett tag framöver.
Rest in pieces!
målgång o sista filmen nu ska jag ligga på magen ett par dagar framöver
http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/253/