Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning :evil: ?
Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning :evil: ?
du kanske formaterade bort åäö o då blir dom inte lätta att finna igen den saken är då säker....
Get high with hovering not drugs
har du någon ikon nere till höger (eller någon annanstans) som det står "EN" på? klicka där och välj svenskt tangentbord
eller gå till kontrolpanelen och sätt rätt tangentbord där
anders
Nu:
Align T-REX 600 Nitro Pro och en DX7
Förr:
Align T-REX 500, Align T-REX 450X, Align T-REX 600N, Ikarus Piccolo, JR Airskipper 50, JR Ergo 230 Gasser, JR Ergo 30ss, JR Venture 90, Lama V3, Mikado Logo 10, Mikado Logo 14, Mikado Logo 20, Modelsport Hornet, Protec Zoom 450
Jepp, funkar perfektUrsprungligen postat av rothman
![]()
!!! Tack!!
En fråga man onekligen ställer sig är ju hur pilotkalle i så fall skrev denna text med både å,ä och ö i...?Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning ?
Petiga hälsningar
Mikael
Kanske det "vanliga" tricket... CTRL+C CTRL+V ??Ursprungligen postat av Delta
//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***
För de som kör win XP funkar alt + v-shift som snabbkommando för att byta språk. Kan hända att man råkar få till den kombinationen av misstag ibland.
Above All Extra 260 - GF50i + pittsdämpare 21x8 - 4 * Futaba BLS451
Cap 232 - TT46 + pittsdämpare 12x6 - 4* Futaba S3152
Funtana - Axi 2808/20
Trex 450XL
+ en del hyllvärmare
Cut+paste=Klipp o klistra.Ursprungligen postat av Delta