Hallöj,
Skall till Oralando och Miami i sommar. Vad finns det för rc butiker där man absolut inte kan missa ?
/Glawe
Hallöj,
Skall till Oralando och Miami i sommar. Vad finns det för rc butiker där man absolut inte kan missa ?
/Glawe
Mvh / Fredrik Glawe.
Hej1
I Orlando brukar jag handla på "Graves RC" i norra Orlando. Kör du I4 norrut tar du av på Exit 42. Kolla i Gula sidorna. Graves har samma priser som Tower Hobbies. Han brukar ha ca 2-300 modeller hängande i taket i sin affär....
I Miami handlar jag på "Orange Blossom Hobbies" Ligger ett par gator österut från Biscayne Blvd. Kolla i gula Sidorna.
Finns även ett modellflygfält i norra orlando som heter Tangerines där bland annat Cliff Hiatt (Helikoptervärldsmästare) brukar flyga.
Snacka med Graves hur du hittar dit!
/Lennart
Tackar och bugar![]()
Mvh / Fredrik Glawe.
Hmm.. Är du helt 100 på att dom heter Orange Blosson Hobbies ?
Graves rc ligger nämligen på Orange Blossom Trail. Tips på butik i Miami hade annars tacksamt tagits emot, gärna någon som säljer helisar.
/Glawe
Mvh / Fredrik Glawe.
Nu har jag varit på Graves. Woho vilken butik!! Aldrig i hela mitt liv har jag sett så mycket rc prylar på en gång. Helt klart värt ett besök. Supertrevlig och kunnig personal med. Själv köpte jag mig en motor![]()
Mvh / Fredrik Glawe.
Da Power, the best a man can get.
Wesse du är min idol.
Mvh Mikael
Flyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
JET SKÅNE
Haha, ni blir säkert besvikna när jag säger att det blev en os 46 la
Bensin häller man i bilar!
Mvh / Fredrik Glawe.
/Mathias
-----------------------------------
rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
-----------------------------------
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!