Tänkte lägga ut en varning på en köpare som inte betalar.
Allt började så att jag sålde en Spitfire och köparen ringde till min mobil och fråga lite om den osv, sen bestämde vi att jag maila mitt kontonummer och att jag var snäll nog att han kunde betala in när han fått planet.
Jag skickade iväg planet några dar senare och betalade porto på 140kr själv, och maila även iväg kontonummeret.
Fick inget svar på mailen och tänkte att det kanske inte kom fram och mailade återigen och fick svar först en vecka senare där det stod, Skickar eventuellt pengarna.

Maila tillbaka och tyckte han skulle betala in på kontot som övernskommelse.
Så tog det 2 veckor och inga pengar kom, så maila jag och undra varför jag inte fått några så får jag ett kort svar: VA, la dom på lådan för 2 veckor sen, och inget mer, så blir jag arg och skriver att jag måste ha mina pengar osv, får inget svar, och sen skriver han: kolla på onsdag 25e då det är löning, detta 1,5 månader efter köpet.

Inga pengar kom då heller, fortsatte att maila men fick inget svar, så ringde vi tillslut och det va en ung tjej som svara att han inte var hemma och vi förklara då vad allt handla om och det verka som hon kände till det och att han var hemma.

Ja, några pengar lär jag ju inte få, men jag vill varna alla andra för
Mats Andersson i Västerås som då inte betalar, och nån kanske känner honom och kan tala med han?


//Sebbe