Reklam

 
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Wesse söker fru!

  1. #1

    Dragons avatar
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    575
    Jobb
    Ja
    Klubb
    Åhus MFK /Jet-Skåne

    Talking Wesse söker fru!

    Nu tror ni att Wesse ska starta en docusåpa på 4:an va?
    Men det hade kanske varit något?!
    Nä han ringde i går kväll och berättade att det har blivit 5 resor a 16mil
    till Hultsfred sen han kom hem från Ripalägret. Och nu tror ni kanske att det är
    flyttlass han kört, men så det är det inte. Utan han menar att vistelsen på Ripa har väck fram känslor som han inte visste han hade kvar. Nej det är damen som vann budgivningen när han sålde sej själv som är orsaken! Och det är ju klart med facit i hand så har vi ju märkt en del förändring av hans filmade den senaste tiden. Han har ju blivit en sådan mjukis!
    Han menade att det är mitt och Mats Erlandssons(meeting generalen) fel, så han tycker vi ska betala bensinen som gått åt! Mitt på grund av att jag lät honom träffa Jetladyn och Mats för att han var ansvarig för meetinget.
    Nu vill jag vi tar en omröstning om det här, för tycker ni verkligen att det är vårt fel?
    Skriv lite inlägg och säj vad ni tycker!
    /Kalle
    Senast redigerat av Dragon den 2008-07-31 klockan 07:05.
    -------www.ahusmfk.net------

  2. #2
    pilotkalle
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Dragon Visa inlägg
    Nu tror ni att Wesse ska starta en docusåpa på 4:an va?
    Men det hade kanske varit något?!
    Nä han ringde i går kväll och berättade att det har blivit 5 resor a 16mil
    till Hultsfred sen han kom hem från Ripalägret. Och nu tror ni kanske att det är
    flyttlass han kört, men så det är det inte. Utan han menar att vistelsen på Ripa har väck fram känslor som han inte visste han hade kvar. Nej det är damen som vann budgivningen när han sålde sej själv som är orsaken! Och det är ju klart med facit i hand så har vi ju märkt en del förändring av hans filmade den senaste tiden. Han har ju blivit en sådan mjukis!
    Han menade att det är mitt och Mats Erlandssons(meeting generalen) fel, så han tycker vi ska betala bensinen som gått åt! Mitt på grund av att jag lät honom träffa Jetladyn och Mats för att han var ansvarig för meetinget.
    Nu vill jag vi tar en omröstning om det här, för tycker ni verkligen att det är vårt fel?
    Skriv lite inlägg och säj vad ni tycker!
    /Kalle

    Jag såg ju på Ripa vad du och Mats gjorde mot Wesse, självklart så ska han ha ersättning för bensin, varför inte en liten turbin oxå, så han blir glad igen.

  3. #3

    Standard

    Det kostar att ”ligga” på topp

    Wesse, RCFF´s meste nöjesflygare och glädjespridare åker till Hultsfred för att uppleva
    nöje, rekreation och hälsa, å sånt kostar.

    Tänk så underbart att vi skåningar och en redig skånsk grebba fått fart på Wesses kärleksliv.

    Kalles och min skuld i denna såpa bestrider vi helt

    Mats

  4. #4
    pilotkalle
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ripa Visa inlägg

    Tänk så underbart att vi skåningar och en redig skånsk grebba fått fart på Wesses kärleksliv.



    Mats







    Grebba (Greppa?)!!

  5. #5
    pilotkalle
    Guest

    Standard





    En till .

  6. #6
    mulders avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    1 033
    Jobb
    Fifflare, min kropp kräver inget hederligt arbete längre.
    Klubb
    Olofströms & Åhus Mfk JET-SKÅNE

    Standard

    Wesse om jag inte har helt fel så finns det en tjej vid namn Xxxxxxxx i Dalarna som flyger JET, fanns ett repotage i MFN för något år sedan. Bara ett tips.

    Om du vill så kan jag tussa ihop dig med min svägerska i Kristianstad, tänk å bli skånepåg med nära till jetfältet, thats real hard men, props are for boats. /Mulder
    Flyger: JET
    Bygger: I Composite
    Motor: Turbin
    Radio: Futaba

    JET SKÅNE

  7. #7
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av mulder Visa inlägg
    Wesse om jag inte har helt fel så finns det en tjej vid namn Xxxxxxxx i Dalarna som flyger JET, fanns ett repotage i MFN för något år sedan. Bara ett tips.

    Om du vill så kan jag tussa ihop dig med min svägerska i Kristianstad, tänk å bli skånepåg med nära till jetfältet, thats real hard men, props are for boats. /Mulder

    bild på svägerska tack

    Get high with hovering
    not drugs

  8. #8

    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    7
    Klubb
    MFK Vingarna Umeå

    Standard

    4 resor a 16 mil?

    vafan jag har ju 16 mil till garaget för att kunna ta fram bilen, ni sörlänningar har konstiga avstånd... ;-)

  9. #9

    Dragons avatar
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    575
    Jobb
    Ja
    Klubb
    Åhus MFK /Jet-Skåne

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av mulder Visa inlägg
    Wesse om jag inte har helt fel så finns det en tjej vid namn Xxxxxxxx i Dalarna som flyger JET, fanns ett repotage i MFN för något år sedan. Bara ett tips.

    Om du vill så kan jag tussa ihop dig med min svägerska i Kristianstad, tänk å bli skånepåg med nära till jetfältet, thats real hard men, props are for boats. /Mulder
    Akta dej Mulder så han inte skickar reseräkningar till dej med!
    -------www.ahusmfk.net------

Liknande ämnen

  1. Söker en GV-1
    Av Kenneth E i forum Helikopter
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-11-12, 07:50
  2. Söker störningsfilter
    Av Kenneth E i forum Elektronik-Mjukvara-Hårdvara
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2012-09-28, 12:11
  3. Söker Piper PA-28!
    Av Ålänning i forum Skalamodeller
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-02, 16:20
  4. Söker trainerbyggsats
    Av Eneby1 i forum Metanolmodeller
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 19:42
  5. Wesse film challange / Wesse Filmutmaning
    Av T5 i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 14:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •