Senast redigerat av administrator den 2013-03-30 klockan 16:59.
Get high with hovering not drugs
Du kan väl skicka lite lycka upp hit! det såg gott ut
/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110
En sån där måste du lova ha hemma när de e besöks dax.....
jepp lovar o ha ostkaka hemma den dagen du behöver komma hit o lära dig att laga crashade modeller...fast du crashar väl alldrig
Har du ingen bild på "hon" i järnaffären?
Jag skulle oxå vart lycklig om jag hade en järnaffär med det utbudet - skruvar & ostkaka ....men Konsum är inte så tokigt det heller!
Ha´t gôtt önskar Abbe i det natursköna Sjuntorp!
"Jag kan inte flyga, jag är rädd"
för dom stackare som inte hänger med kan jag förklara att det är en kvinna i kassan på järnaffären o hon blir röd i ansiktet när jag är där o vet inte riktigt hur jag ska tolka det...tappade en skruv med flit o när jag böjde mig ner o tog opp den så sa jag att jag blev knäsvag av o står bredvid henne(tack svedberg för tipset) o då blev hon än rödare i ansiktet...antingen är hon bara förbannad på mig eller så är det någon form av allergi..wesseallergi..ja det är ju dessa små underliga stunder jag lever för...
i morgon är det en ny dag gör den bra o njut för vi vet inte när allt det roliga tar slut...............
Jaja...... jag försökte bara skojjjja till det lite att du skulle köpa hennes RATTAR
/Mathias
-----------------------------------
rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
-----------------------------------
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!
hejsan har du bilder på caparna? (cap 232)
Cap 232
Lycka är att få svalka sig i en vattenspridare sent en kväll i åsele med ett gäng tokiga vänner skrattandes omkring en
Mvh Mats J som nu börjat använda långbyxor
Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.
Wesse jag tror inte du vågar gå till tjejen i järnaffären och säga ett du skall ha 1st mutter typ M3 och betala med kontokort. /Mulder
Flyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
JET SKÅNE