Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Nytändning?

  1. #1
    ssns avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    813
    Klubb
    Ulricehamns Modellflygklubb

    Question Nytändning?

    Letat runt snart överallt men.... Jet å "lellekoppter" är inte intressant så vad skall man köpa?
    Provat nästan allt som finns och känner mig lite "mätt" men fortfarande nyfiken på nyheter...

    Ingenstans har jag hittat "JESS DEN VILL JAG PROVA"! snarare hmmm kanske....

    Är jag förtappad? Mätt? Eller bara lite trött på att flygplan måste ha vingar och motor...

    Just nu så känns det som om jag vill ha ngt helt annorlunda! men som givetvis "flygeriluften" också!

    Ngt som drabbat er också? Letat som en vilde efter "det annorlunda"?

    Kanske är jag ute och reser men just nu så känns det som om jag inte vet i vad....

    Sos (mer i mos än vanligt)
    Harè
    What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)

  2. #2


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 920
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Hej SoS:en,
    Jag röstar på nåt enkelt och "basic"....kanske t o m en riktig byggsats så du får känna glädjen att ha byggt kärran själv. En ARF blir liksom inte riktigt samma sak...
    Och hade det varit lite varmare och skönare ute så är en termikseglare inte heller fel...
    Och vinterflyg med skidor (om snön kan ligga kvar) är inte det sämsta man kan roa sig med under vintern...gärna med nåt enkelt och flärdfritt...
    Hälsningar
    McR

  3. #3
    Harry Ss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    274
    Jobb
    Jobbar som metallare, utbildad konstruktör-säljare
    Klubb
    Medåker Flyers dvs. flyger hemma.

    Standard

    ...Hej på Dig S-O..

    Fick en nytändning först med helikopter och sedan med elsegel. Har idag 2 elseglare som jag flög i somras och kommer att köra ett mini-meeting här hemma med, dvs. med elsegel.

    Bara att haka på S-O så är Du välkommen osså...
    "What goes up must come down"

    Harry S, A.K.A firebird 350.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •