Reklam

 
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 28

Ämne: Lite skit i hörnen måste man väl ändå få ha

  1. #1
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard Lite skit i hörnen måste man väl ändå få ha

    Senast redigerat av administrator den 2011-03-26 klockan 07:57.

    Get high with hovering
    not drugs

  2. #2

    Thomass avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    7 580
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap, RFK Gripen, Eslövs MFK, Ripa MFK, Höglandets MFK

    Standard

    Hehe...
    Rena minfältet!
    "Gliiid-miiinor"!
    Retroholic!

  3. #3

    Reg.datum
    okt 2007
    Inlägg
    98
    Klubb
    FK Gamen Norrköping

    Talking

    Snygga markeringar,

    Ta fram gräsklipparen och kör ett varv....

  4. #4
    mulders avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    1 033
    Jobb
    Fifflare, min kropp kräver inget hederligt arbete längre.
    Klubb
    Olofströms & Åhus Mfk JET-SKÅNE

    Standard

    Wesse, gubben lille ge dig nu, hur kan du stå och klaga på hunden över att han lagt sin avföring utanför trappen på gräsmattan på grund av din lathet. Detta är snudd på djurplågeri att hunden inte fått sin dagliga motion, stackas hund som skall behöva gå i sin egen skit för att komma utanför ytterdörren, synd om Anneli också. Hälsa Anneli att det var bra jobbat med att sätta fart på dig//Jessica o Mulder
    Flyger: JET
    Bygger: I Composite
    Motor: Turbin
    Radio: Futaba

    JET SKÅNE

  5. #5
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    jo du har rätt mulder måste bättra mig...han får en promenad på 5 km morgon o en mindre på kvällen men ändå så behagar han o göra en korv till på gräsmattan varje dag då han vill ligga ute mest hela tiden..denna film va ju mest för min egen skull då jag verkligen ska komma till insikt över min lathet men även gamla hundar ska ju kunna lära sig att sitta eller i mitt fall motionera

    en fråga jag ställer mig numera är hur hinner ni som har en hustru med o bygga flyga o plocka opp skiten

    p.s efter Mulders inlägg stod jag i mörkret med ficklampan o plockade bort fastfrusna korvar...

    tur vi kan ändra våra betende om vi vill men det krävs lyhördhet o förändring....wessetankar
    Senast redigerat av wesse den 2009-03-02 klockan 18:40.

    Get high with hovering
    not drugs

  6. #6
    mulders avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    1 033
    Jobb
    Fifflare, min kropp kräver inget hederligt arbete längre.
    Klubb
    Olofströms & Åhus Mfk JET-SKÅNE

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    jo du har rätt mulder måste bättra mig...han får en promenad på 5 km morgon o en mindre på kvällen men ändå så behagar han o göra en korv till på gräsmattan varje dag då han vill ligga ute mest hela tiden..denna film va ju mest för min egen skull då jag verkligen ska komma till insikt över min lathet men även gamla hundar ska ju kunna lära sig att sitta eller i mitt fall motionera

    en fråga jag ställer mig numera är hur hinner ni som har en hustru med o bygga flyga o plocka opp skiten
    BRA Wesse, jo som svar på din fråga kan jag berätta hur det funkar för mig själv, en lydig man är en lycklig man. Om man gjort något bra så skall man få honan till att tro att det är hon som kommit på och gjort det, har hon gjort något dåligt som skall man få henne till att tro att det var jag själv som gjort det fast det var hon. Vill hon ha något gjort så GÖR DET men tala om att det tar 2timmar fast det endast tar 1tim och när du är klar talar du om hur jobbigt o svårt det var men att du inte är rikgit nöjd fast hon kanske är det, vipps så har du en timme över till hobbyrummet.

    Honor brukar inte ta beslut de ger en rak order när de verkligen vill något, tex ni är ute och kör bil, honan säger följande: länge fram finns ett fik med goda kakor: vad gör du? troligen kör vidare för hon sa inte att ni skulle fika utan hon ville att du skall ta beslutet, om hon verkligen velat fika så kunde hon sagt tex stanna här framme jag är fika sugen. LYCKA TILL /Mulder
    Senast redigerat av mulder den 2009-03-02 klockan 19:09.
    Flyger: JET
    Bygger: I Composite
    Motor: Turbin
    Radio: Futaba

    JET SKÅNE

  7. #7
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av mulder Visa inlägg
    BRA Wesse, jo som svar på din fråga kan jag berätta hur det funkar för mig själv, en lydig man är en lycklig man. Om man gjort något bra så skall man få honan till att tro att det är hon som kommit på och gjort det, har hon gjort något dåligt som skall man få henne till att tro att det var jag själv som gjort det fast det var hon. Vill hon ha något gjort så GÖR DET men tala om att det tar 2timmar fast det endast tar 1tim och när du är klar talar du om hur jobbigt o svårt det var men att du inte är rikgit nöjd fast hon kanske är det, vipps så har du en timme över till hobbyrummet.

    Honor brukar inte ta beslut de ger en rak order när de verkligen vill något, tex ni är ute och kör bil, honan säger följande: länge fram finns ett fik med goda kakor: vad gör du? trilgen kör vidare för hon sa inte att ni skulle fika utan hon ville att du skall ta beslutet, om hon verkligen vellat fika så kunde hon sagt tex stanna här framme jag är fika sugen. LYCKA TILL /Mulder
    Men dra mig baklänges vilken grej Mulder du är nog klokare än vad jag trodde måste nog försöka träffa dig lite oftare denna sommar jag misstänker du har många kloka råd till mig...Anneli ville jag skulle komma o fika i kväll så jag läste ditt inlägg o sa till henne att jag ska gå ut två timmar med bonzo o nu ska jag gå en timme o vipps har jag sen en timme till vad jag vill...yehhh Mulder äger fett jajjamän

    Get high with hovering
    not drugs

  8. #8
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Yehhh Mulder äger JET ska det ju va

    Get high with hovering
    not drugs

  9. #9
    mulders avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    1 033
    Jobb
    Fifflare, min kropp kräver inget hederligt arbete längre.
    Klubb
    Olofströms & Åhus Mfk JET-SKÅNE

    Standard

    När det gäller inköp av modeller är det lite trixande också. Det är inte priset som avgör om man får köpa eller ej utan oftast antalet modeller det handlar om. Resten behöver jag inte berätta om eller? /Mulder
    Flyger: JET
    Bygger: I Composite
    Motor: Turbin
    Radio: Futaba

    JET SKÅNE

  10. #10
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av mulder Visa inlägg
    När det gäller inköp av modeller är det lite trixande också. Det är inte priset som avgör om man får köpa eller ej utan oftast antalet modeller det handlar om. Resten behöver jag inte berätta om eller? /Mulder
    okey mulder då vill jag ha din hjälp om detta... Nästa år vill jag jag ha en större flygmaskin som inte ryms i bilen o kostar massor av flis hur ska jag förklara att jag vill ha en flymaskin jag inte ens kan transportera ut till fältet o inte egentligen har råd till... Anneli tycker ju vi ska åka till kina o gå på en stenmur... En resa till kina kostar ju mer än ett flygetyg hmm undrar hur kvinnor tänker behöver alla råd jag kan få...

    Get high with hovering
    not drugs

  11. #11

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    okey mulder då vill jag ha din hjälp om detta... Nästa år vill jag jag ha en större flygmaskin som inte ryms i bilen o kostar massor av flis hur ska jag förklara att jag vill ha en flymaskin jag inte ens kan transportera ut till fältet o inte egentligen har råd till... Anneli tycker ju vi ska åka till kina o gå på en stenmur... En resa till kina kostar ju mer än ett flygetyg hmm undrar hur kvinnor tänker behöver alla råd jag kan få...
    Dom tänker inte som oss, Kanske tvärt om ?? Så du får väl börja så här skulle det inte vara kul/bra om jag o.s.v Wesse murar är till för att rivas
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  12. #12
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤
    Senast redigerat av administrator den 2011-03-26 klockan 07:57.

    Get high with hovering
    not drugs

  13. #13
    Mr Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    4 159
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    Anneli tycker ju vi ska åka till kina o gå på en stenmur...
    Yeeeh! Hangflyg på kinesiska muren... Det finns inte ens på Youtube... (än)

    Sen charmar du säkert kineserna i vanlig ordning så får vi massor med nya medlemmar... Det räcker fint med några procent av kineserna...
    /\/\vh // /\/\r J.

  14. #14

    Standard

    Far till kina för det är ju där Hempel tillverkar sina stora kärror också köper du två storkärror billigt så kan ni flyga hem i dom, Tänk så sällsamt ni skulle ha de då

    Mvh Mats J som tycker att jättelajban är bra
    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

  15. #15
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Ja då har man räfsat snö o skrapat skit på en tjälfrusen gräsmatta o hunden har fått promenera en mil denna morgon o jag har minskat hans mat så nu kanske han bara gör sina behov två gånger om dagen...Varken Bonzo eller jag är så superglada i dag vi har träningsvärk o är hungriga hela tiden men nu har vi gjort en förändring i vårat liv o jag hoppas vi modellflygare kan vara lyhörda tillsammans o ta kritik o göra dom förändringar som är nödvändiga för att njuta av denna eminenta hobby..yehhh


    p.s grannen kom ut o frågade varför jag räfsade snö..jag svor en lång ramsa om Mulder Anneli o Jessica grannen skakade oförstående på huvudet som han alltid gör åt mig o gick in igen

    I dag är det en bra dag för förändringar!! Kan jag göra en förändring i dag?? AA tanke för dagen
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	020.jpg 
Visningar:	126 
Storlek:	57,5 KB 
Id:	4040  

    Get high with hovering
    not drugs

  16. #16
    Siguns avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    3 958
    Klubb
    Dackeflyers

    Standard

    Tycker de ser ut som du varit ute och räfsat upp en landningsbana !

  17. #17

    Standard

    Inte helt olikt landningsbanan Slammis fixa åt dig med gräsklipparen i Mönsterås

    Men låt du hunden äta o skita han har inga problem med skiten det är bara människorna som bekymrar sig om sånt

    Mvh Mats J
    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

  18. #18

    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    128
    Jobb
    Chaufför
    Klubb
    SRFK Skellefteå/MFK Bunten

    Standard

    Hej Wesse!
    Jag kan sätta mig in i hur kvinnor kan låta när det är lite stökigt i hobbyrummet! Stökigt enligt dom! Det är nämligen så att jag har ett litet litet hobbyrum, så jag har flyttat ut bygget i mitt nya hobbyrum... Där stötte jag på patrull! Älskade hustrun kallade det rummet för GÄSTRUM!! så vi va inte riktigt överens om hur det skulle se ut i hobbyrum/gästrum... å vad typ av aktiviteter som fick förekomma där. Det blev så att Jag fick kompromissa lite, städa samtidigt som jag bygger. allt för att husfriden skall infinna sig. Hur det än är, så är mannen huvudet i familjen men frun är halsen som styr huvudet! Hoppas snart att lugnet kommer att lägga sig när mitt nya hobbyrum är klart, Då jag flyttar ut till garaget....... lugn å ro, får ha hur stökigit jag vill! Ge bonzo en korv till å stryck kvinnan medhårs, det lönarsig i längden......
    Jocke Sandström
    Skelleftehamn.

  19. #19
    Hanss avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Inlägg
    216
    Jobb
    Mellan två jobb
    Klubb
    FK Nordvingen

    Standard

    Måååånga flaggor blev det, hahaha
    Om Harley Davidsson tillverkade flygplan,
    Skulle du våga flyga då ???

  20. #20
    mulders avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    1 033
    Jobb
    Fifflare, min kropp kräver inget hederligt arbete längre.
    Klubb
    Olofströms & Åhus Mfk JET-SKÅNE

    Standard

    Bra jobbat Wesse, vi blir glada över att se att du tog tag i det hela, måste kännas skönt nu. /Mulder o Jessica
    Flyger: JET
    Bygger: I Composite
    Motor: Turbin
    Radio: Futaba

    JET SKÅNE

Liknande ämnen

  1. Lego är coolt ändå!
    Av Gyld i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 15:43
  2. ehh lite offtopic eller ?? men skit kul ;)
    Av kenneth67 i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 17:02
  3. inte ett skit me flyg å göra .. men skit kul
    Av kenneth67 i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 22:18
  4. Inte rc men rolig ändå!
    Av Jakob i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 21:48
  5. Måste få skryta lite!
    Av Zekee i forum Diskussioner om vad som helst
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 09:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •