Jag får det inte att funka. Jag köpte ju en ny sändare för jag trodde att jag hade bränt min gamla, jag studerade beskrivningen noga till blackstork OSD:n och kopplade efter konstens alla regler. Men ingen bild, händer ingen ting. jag hade ett 2s lipo till sändaren kopplade kameran på sändaren så den fick sin ström där ifrån 5v och kopplade video kabeln på rätt ställe. men inget hände. Det bara flimmrar i glasögonen så man vet ju inte om den får kontakt med sändaren. Så var det när jag köpte grejorna oxå det flimrade en halv sekund sen var det bild en stund sen flimmrade sen var det bilt osv, spelade ingen roll vad man hade för avstånd (kan det vara fel på glasögonen?) jag prövade med att koppla bort OSD:n men det blev ingen bild ändå, har kollat alla 4 kanaler. Jag testade oxå med att sätta ihop det som det var när jag köpte de, men ingen bild. jag lossade på kameran å då står det 8volt på den så då kanske det inte funkar med den nya sändaren som ger 5volt, jag testade att mata direkt från batteri med 7,4 volt och bara skickade videosignalen till sändaren. Men de hände inget då häller. Kan de vara kameran som har brunnit? men de hela funkade ju även efter att jag hade fått sändaren att lukta bränt fast det var ju mycket sämmre bild. Jag vet inte vad jag ska pröv, jag begriper det inte.
Jag behöver hjälp!

Mvh Elia.