Senast redigerat av administrator den 2010-11-11 klockan 21:54.
Get high with hovering not drugs
fan va du kan Wesse![]()
Har det motor så går det att få det att flyga
Frågan är bara hur bra
Du får akta dig för dom däringa gröna jag tror att skägget bleknar av dom. Dom röda är nog mycket bättre i färgen så att säga.![]()
/Matte
Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..
Konstnären slår till igen! Har du inte en sån där basker som konstnärerna har när du målar?
Alltid roligt att se på alla stolligheterna från kamerans vinkel också!
That was an strong one. The green are the strongest.
Senast redigerat av POD den 2009-08-21 klockan 07:30.
Det verkade vara tryck i den där gröna saken du satte tänderna i, undra om du är en Hard man? /Mulder
Flyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
JET SKÅNE
Wesse! Var kapronen du fick av oss bättre?
Jag blev lite osäker på våran också och ju mer jag kände på den destå mjukare blev den.
/Borås RC
Flyger: Great Planes Mustang P51D, U-Can-Do 46, Turmoil, Blade, Kapron F22, Great Planes YAK54 1.60. På gång: Composite ARF YAK 55SP. Egendesignad pylonkärra med Rossi40,
Härligt!
Visst är det speciellt, det förhållande som uppstår mellan en man och kapron. Förhållandet brukar dock sluta abrupt i t.ex en ribbstol i ändamålsenlig gymnastiksal.
Hojta till nästa gång du skall ha en kartong med kapron. Jag kanske kan göra ett bra pris...
Stig på Plastelektro är en hyvens snubbe och vi har ett bra samarbete. Han hänvisar alla lokala kunder till oss. Jag vill absolut inte hamna i olag med Stig, men kan du hitta något annat i vårat sortiment, så kan det kanske motivera till ett köp av oss istället för direkt av Plastelektro.
Som sagt, vår filosofi är att sälja "hellre än dyrt" och på hemsidan har vi endast en bråkdel av sortimentet. Är det något du vill ha från t.ex minicars, så maila till info@boras-rc.se
så lämnar jag en konkurrenskraftig offert.
Mvh Borås RC /Johnny
Flyger: Great Planes Mustang P51D, U-Can-Do 46, Turmoil, Blade, Kapron F22, Great Planes YAK54 1.60. På gång: Composite ARF YAK 55SP. Egendesignad pylonkärra med Rossi40,
Det här är ingen "Hard Man", eller hur Wesse ?
Senast redigerat av administrator den 2011-02-08 klockan 18:58.
”Vir prudens non contra ventum mingit”
Men här har vi en som blir svårslagen
Senast redigerat av administrator den 2011-02-08 klockan 18:59.
Wesse ..... du har ju talang för det där... att du inte kört igång tidigare på denna linje ..
Du e vass på målar sprutan
Den här killen äter alla olika starka saker
Senast redigerat av administrator den 2011-02-08 klockan 18:59.
//Micke B
Det där verkar vara som att köra handen i proellern för att se hur det känns...![]()
/\/\vh // /\/\r J.