Reklam

 
Resultat 1 till 17 av 17

Ämne: Höstflyg med blodigt slut

  1. #1
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard Höstflyg med blodigt slut

    En lite höstflygfilm fick vi till och YS110 råd önskas till Torbjörn av kunnigt folk...

    Slutet på denna film blev blodig men personen i fråga mår i dag ganska bra och sover nu utan käpp....



    Ni som eventuellt kommenterar i denna tråd skriv endast oseriösa kommentarer är så trött på all inbördes beundran
    Senast redigerat av administrator den 2013-03-28 klockan 15:20.

    Get high with hovering
    not drugs

  2. #2

    Standard

    Vilken jävla PELLEJÖNS film, bara rookies med sina små få kanaliga flygplan med långantenner... inget flygande å rökande på himlen, inget hovrande å bara en töntig jävla signaturmelodi... å vilka är fånarna du filmat, inte flyger du med dem? wesse jag trodde du kunde lite bättre?

    Pellejönsarnas högborg verkar ligga i hultsfred?
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  3. #3
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av drhanke Visa inlägg
    Vilken jävla PELLEJÖNS film, bara rookies med sina små få kanaliga flygplan med långantenner... inget flygande å rökande på himlen, inget hovrande å bara en töntig jävla signaturmelodi... å vilka är fånarna du filmat, inte flyger du med dem? wesse jag trodde du kunde lite bättre?

    Pellejönsarnas högborg verkar ligga i hultsfred?

    ha ha så ska ett riktigt inlägg i en Wessetråd se ut nu är du nr ett på min idolista Hanke

    Hanke! Så nu avsäger ni er Pellejönstiteln till oss då??

    Wesse love Dr Hanke now
    Senast redigerat av wesse den 2009-11-02 klockan 22:32.

    Get high with hovering
    not drugs

  4. #4

    Standard

    Va!! Har ni ingen snö?? Pohlmannen lovade ju!! Besviken igen...
    mvh från mig

    Använder MODE 1 för att flyga med följande bokstavskombinationer DS, 3D och FPV.

    (veckovideo :http://www.youtube.com/watch?v=lIYDo...eature=related

  5. #5
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av esanisk Visa inlägg
    Va!! Har ni ingen snö?? Pohlmannen lovade ju!! Besviken igen...

    snö kommer först på onsdag Stockholmarna får före oss dom ska alltid gotta sig

    Get high with hovering
    not drugs

  6. #6

    Standard

    Hehehe ytterligare en film där mjukiswesse inte flyger, dessutom svimfärdig och ropar censur för en liten skråma. Nä Wesse din hardman image är borta ryck upp dig nu så du slipper bli hånad av fjollträskare o annat löst folk
    Å nån snö ska du inte hoppas på för den ska jag ha som tål med den mohahahahahaha

    MeH Paltdräparn i skogen

    P.S Stor kram på dig o var snäll med Stockholmarna
    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

  7. #7
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Känner mig sällsamt glad efter knasiga inlägg för ju mer tok ju gladare blir man:-)
    snäll mot Stockholmare? Hur gör man då Mats?

    Get high with hovering
    not drugs

  8. #8

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    Känner mig sällsamt glad efter knasiga inlägg för ju mer tok ju gladare blir man:-)
    snäll mot Stockholmare? Hur gör man då Mats?
    Mata dom med glass, eller nåt
    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

  9. #9

    Standard

    Det var bättre förr. Kan inte di däringa H-fred borna bli annekterade av Danmark eller nått så vi slipper se dessa erbarmliga människor, Som har röster för stumfilm och utseende för radio. 08
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  10. #10
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard


    Get high with hovering
    not drugs

  11. #11

    Standard

    Man kan kast in hatten,
    Ha det [ame="http://www.youtube.com/watch?v=-3KAXWjZ-q8"]YouTube - Lars Ekborg - Bunta ihop dom[/ame]

    /Kurt

  12. #12
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av matbos Visa inlägg
    Det var bättre förr. Kan inte di däringa H-fred borna bli annekterade av Danmark eller nått så vi slipper se dessa erbarmliga människor, Som har röster för stumfilm och utseende för radio. 08
    Matbos! Det va förbanne mig det härligaste inlägg jag sett på mycket länge

    Citat Ursprungligen postat av qrt Visa inlägg
    Man kan kast in hatten,
    Ha det YouTube - Lars Ekborg - Bunta ihop dom

    /Kurt
    Ha Ha den va riktigt passande Kurt kramis på dig Kurt


    När jag började hänga i detta forum för typ 2 år sedan va det mycket gliringar och ironiska kuliga kommentarer och sista året har jag saknat detta otroligt mycket och i denna tråd med sin ironi och hårda ton mår jag som en numera som en prins denna sällsamma dag...
    Nu är det kanske inte lämpligt att köra denna stil i alla trådar då det kan verka stötande för utomstående eller utsocknes(stockholmare) Men i trådar som är startade av mig blir jag otroligt varm om ni skriver av er dom inre mörka tankarna för om man inte tömmer blåsan i bland så pinkar man på sig o det är inge kul

    kram till er alla som förstår vilken sjuk unik pellejöns jag egentligen är...moahahahah

    Get high with hovering
    not drugs

  13. #13

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    för om man inte tömmer blåsan i bland så pinkar man på sig o det är inge kul
    E de inte? Tösen på2 år ser inte lessen ut när hon gjort det.. o på vintern blir de varmt o skönt.

  14. #14

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av drhanke Visa inlägg
    Vilken jävla PELLEJÖNS film, bara rookies med sina små få kanaliga flygplan med långantenner... inget flygande å rökande på himlen, inget hovrande å bara en töntig jävla signaturmelodi... å vilka är fånarna du filmat, inte flyger du med dem? wesse jag trodde du kunde lite bättre?

    Pellejönsarnas högborg verkar ligga i hultsfred?
    ATTANS!!
    Inte kan han stave. De heter inte rookies, de heter rockis!
    Ja ska bygge en halvskalamodell te näste sommar. En halvskala av en Sting. De ä inte lite de!
    Om ja låter irriterad så beror det bara på att ja sluta röka för 2 veckor sedan!!!
    ATTANS!!!

  15. #15

    Reg.datum
    feb 2008
    Inlägg
    20
    Jobb
    operatör
    Klubb
    motala modellflygklubb

    Standard pellejöns

    hej på er gott folk jag skulle åka o titta på pellejönsens diabltinen igår satte mig i bilen åkte 20 mil enkel resa väl framme tycker kärran ser bra ut då frågar pellejönsen vad jag ska ha för motor i den jag svarar en dl50 då höjer pellejönsen kärran med 1000kr så visst måste de vara något fel på dom där snåläningarna eller ja ja ja jag köpte kärran o lurade i att jag skulle köppa mig en da50 moooooooahhhhh

  16. #16
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jerrysoderberg Visa inlägg
    ATTANS!!
    Inte kan han stave. De heter inte rookies, de heter rockis!
    Ja ska bygge en halvskalamodell te näste sommar. En halvskala av en Sting. De ä inte lite de!
    Om ja låter irriterad så beror det bara på att ja sluta röka för 2 veckor sedan!!!
    ATTANS!!!
    ja du Jerry jag tror vi ska ha en flygduell i sommar på H-fred Airport mot dom däringa Stockholmarna fast di vågar nog inte åk i från storstan

    Vi riktiga hårda pellejönsar utmanar er mjukisar oppe i stora staden på en flygkamp..regler får vi diskutera om ni antar duellen men ni kan ju oxå lägga benen på ryggen o springa för glatta livet


    Citat Ursprungligen postat av klarre Visa inlägg
    hej på er gott folk jag skulle åka o titta på pellejönsens diabltinen igår satte mig i bilen åkte 20 mil enkel resa väl framme tycker kärran ser bra ut då frågar pellejönsen vad jag ska ha för motor i den jag svarar en dl50 då höjer pellejönsen kärran med 1000kr så visst måste de vara något fel på dom där snåläningarna eller ja ja ja jag köpte kärran o lurade i att jag skulle köppa mig en da50 moooooooahhhhh
    Klart den blir dyrare om du ska svärta ner den med en DL enkel smålands-mattematik ...moahahahah

    Get high with hovering
    not drugs

  17. #17

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    ja du Jerry jag tror vi ska ha en flygduell i sommar på H-fred Airport mot dom däringa Stockholmarna fast di vågar nog inte åk i från storstan
    Di kommer nog bara te Kolmården. Där åker di in.
    Men ja ska slipe upp spinnern ifallatt......

    Här ä en film för mjukisarna.
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=yJSjlq2iwIE"]YouTube - Foamie 091024.wmv[/ame]

Liknande ämnen

  1. Höstflyg med Klavins the Extreme man
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 13:08
  2. Höstflyg i Piteå
    Av Joakim E i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 08:18
  3. Höstflyg hos MFK Genlanda
    Av genland i forum Meetings och träffar / Kalendarium
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 15:08

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •