720x1280 4.1.2 Galaxy S3.
Kul att det händer lite!![]()
720x1280 4.1.2 Galaxy S3.
Kul att det händer lite!![]()
Jag tolkar det som att det är okay att kräva Android 4 & 720*1280 numera.Skojs!
720*1280? då kan man glömma det på en Xperia Arc?
/\/\vh // /\/\r J.
Det låter bättre, eller kanske olika lägen för smartphones och för surfplattor...
/\/\vh // /\/\r J.
Jodå, den skall ju klara att skala, men eftersom jag inte har någon telefon själv så behöver jag någon sorts minimikrav. Och ju högre minimikraven är, desto mer utrymme för roligheter har man.![]()
Jag använder Skybot för att hitta blåsiga dagar och har ställt regeln så att jag blir uppmärksammad när det ska blåsa mer än 6.5 m/s.
Men ibland när prognosen ändras får jag mail om "Lost opportunities", och då listar han vindar som är långt under det jag satt som regel. I och med att dessa svaga vindar ligger långt utanför regeln fattar jag inte varför systemet klassar den som en "lost opportunitie"? Det har ju liksom aldrig varit en opportunitie...
om man får önska några till platser så Älvsbyn, Luleå och Kalix(alla i norrbotten)
Senaste mailet jag fick från Skybot var 22 november förra året...Har nått pajjat?
"Allting beror på allting"
Nånting verkar trasigt, jag fick samma brev upprepat varje dag i ett par veckor i höstas, sen tröttnade jag och stängde av mailutskicken.
Men i ditt fall kan det ju bero på ett temperaturvillkor som inte är uppfyllt, iså fall kanske den rasslar igång igen till våren...
/\/\vh // /\/\r J.
Jag får inte appen att funka. Jag får inga gröna dagar även om jag sätter parametrarna så att det borde bli det.
Skybot verkar ha kommit igång igen..
"Allting beror på allting"
Lägg gärna in Kristinehamn i Värmland.
Hälsningar Olle Wirén