Upplands Bro vore toppen att ha med!
Mvh. Tommy (Busybee MFK Bålsta)
Android app skulle inte sitta helt fel!!!!
Upplands Bro vore toppen att ha med!
Mvh. Tommy (Busybee MFK Bålsta)
Android app skulle inte sitta helt fel!!!!
Trevligt! Kör android, så bara säga till om du behöver beta testare
Flygplanen står som spön i backen...
En sak till önskelistan: En ruta där man kan bocka i om en regel skall vara aktiv eller inte, på så sätt behöver man inte knappa in allting på nytt, bra till fält man inte besöker så ofta, och bara vill ha prognoser ibland.
/\/\vh // /\/\r J.
Ligger Skybot nere eller är det bara jag som inte kan få upp sidan?
Jag kommer inte heller åt den just nu, men jag fick mail från den kl. 20:19.
Antagligen någon uppdatering, den låg nere ett tag för uppdatering tidigare i helgen...
/\/\vh // /\/\r J.
Skybot är uppe igen. Dessvärre så knasades namnserverinställningarna för domänen till när domänen flyttades, vilket gör att det är svårt att hitta till webtjänsten. Namninställningarna har dock uppdateras, men det kan ta en liten stund innan förändringarna propagerats. Tillsvidare så skall dock e-mail skickas ut korrekt. Beklagar allt strul!
Nu har det funnits ett nytt gränssnitt för prognoser ett litet slag. Vilken prognostyp gillar ni bäst? Hur kan de bli ännu bättre? Vilka varianter vill ni helst se i Android/iPhone apparna?
Svårt attt säga vilken som är bäst, dom liksom kompletterar varandra.
Kartbilderna är ju bra för att skapa en uppfattning om vindriktningen, medan tabellen ger en bättre uppfattning om utvecklingen i tiden.
/\/\vh // /\/\r J.
Tolkar det som att man vill ha samtliga prognosalternativ i telefonapparna. Idag finns det tre alternativ i komboboxen (som poweruser, annars två):
* Graf (graf för 48h, och tabell under med det som matchar reglerna)
* Karta (liten vindindikator + termometer på karta)
* Bamse Vindindikator (annan sorts vindindikator + termometer på karta)
Vilken av kartprognosalternativen är bäst? (Ja, jag skall hitta på bättre namn vart det lider.) Finns det något sätt att förbättra dem ytterligare?
Gillar nog Bamse Vindindikator bäst.