Har en tråkig nyhet Klavins:-(
Jag åker i snöovädret med SJ till Stockholm och är borta i två dagar så jag postar en glad bild här som ska bota din saknad efter mig....
Håll ut jag är snart åter min vän...
Get high with hovering not drugs
Nu lämnar jag Hultsfred Klavins och jag gråter krokodiltårar... Hur ska du klara dig utan mig din lille stackare.....
Ser inte folkmassorna som stod på perrongen för o vinka adjö? Måste ha varit fel kameravinkel..
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Dom var bra.
Nu får Klavins äntligen lite lugn och ro.
/Matte
Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..
Klavins ska vara glad att han inte är med mig på resan mot Lappland...
Man sitter från Hultsfred i en underbar rälsbuss som puttrar fram i godan ro medans man pratar med alla... Sen sista biten byter man till något jävla kryss 2000 som svissar fram ljudlöst i 1000 jädrans kilometer i sekunden medans alla passagerarna sitter tysta o håller i sig samt hoppas att överleva färden mot tokstaden i Norr... Be Happy Klavins...
Be för mig mina vänner..
Jag ser inte om bron är kvar in till Stockholm från fönstret här på jobbet. Så på med badbrallorna.
/Matte
Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
När vintern står för dörren så sök upp närmsta ishall för hovring.
http://www.facebook.com/v/222216437398
Ack, ack, ack, Wesse i Stockholm, hoppas att han inte hittar hem till mig,
har iofs lagt ut villospår.
Rogge the electrical engineering baboon.
Klavins! Dr Hanke ville med denna bild göra dig glad från ett insnöat och strömlöst Stockholm...
Trollgubben fastnade i bildörren och det måste väl göra dig glad Klavins?
Sen fick Wesse skotta loss Hankes bil i snöovädret och det borde ju göra dig än mer glad Klavins?
Och det bästa av allt är att i morgon kväll är jag hemma o kan Hovra på din tomt igen och då kommer du bli euforiskt glad din gamle Uv....yehhhhh
Spårlöst försvunnen?
/\/\vh // /\/\r J.
på spåret.
/Matte
Sitter nu på tåget o fikar på väg hem till dig Klavins så nu blir du nog snart riktigt glad igen...
Tycker Klavins fått skrivhäfta.. eller så är bläcket slut i pennan eller njuter han för fulla drag av tystnaden och lugnet som rådet på skogsrundan.
/Martin