KLAVINS!
Snart är det dax,Har du infomerat alla i välkomst-kommiten!
Stefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!
Ni mesiga pluttar törs som vanligt inte göra ett smack.. Ha mesproppar...
Nu har vi laddat lite batterier inför morgondagens flygning och tyckte Bill hade en bra lösning på sin stora Cub med fem 6 kanals mottagare och fem batterier i varsin ända av planet.. Låste mottagarna till en radio och slipper powerboxar och långa kablar som blir varma....blir ju oxå extra säkerhet utifall någon lägger av...
Minigolf och god cowboymat har oxå berikat dagen...
Get high with hovering not drugs
En ljuvligt varm flygardag med sol utan vind går mot sitt slut här.... Yehhhhhh
Tycker det ser ut som att Wesse har väldigt tråkigt.... han kanske borde komma hem så kan någon annan åka![]()
Flygplanen står som spön i backen...
En del har det grymt bra :-)
Life is good! men det är som jag säger ett eget ansvar man har att ordna det. Wesse, du verkar kunna konsten till 110%
Du får väll komma hem och flyga lite depron nu. jag såg att det var innomhusflyg på g i Småland i januari. låter lockande.
Hälsningar C Meijer. www.meijer-models.se
Inomhus I Småland Mejier var?Ursprungligen postat av cmeijer
Har under denna resa även slutat snusa efter en gripande historia från Bill och Hans dotter då Bill rökte cigaretter... Blev så eftertänksam och beslutade mig för att lägga min äldsta last bakom mig Började snusa i 6:an jisses:-0 har nu varit utan i 7 dagar och det verkar gå bra... Tar en dag i taget med droger sprit och snus hädanefter och mår ju för tusan gubbar som en drottning;-)) sen misstänker jag att det blir mer pussar av älsklingen hädanefter och kanske tillomed pussar från Klavins om jag har flyt.... Yehhhh
På nätterna är temperaturen nere på 5-10 grader varmt och då eldar dom för fullt här samt på med värmepumpar för fullt så runt 28 är visst lagom inne:-) jisses..
Jag fann en jättebytta med glass i frysen så jag håller mig cool:-)
I dag ska Bill flyga hela dagen igen och jag väljer att följa med hans fru till kyrkan då jag vill se hur den ser ut... Kan bli för mycket flygande i bland:-))
Sen väntar en historielektion i Tumbson som ligger här... Doc Hollidays and The gang typ...
Nice to be a sober Wesse today to:-))
Växjö RC har hyrt tipshallen den 15/1 2011
se denna tråd för mer info http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...3%B6-15-1-2011
Ni är mer än välkomna ner hallen är stor som en vanlig fotbollsplan 105x65m !
/Martin
Då måste jag rådfråga InaD Sigun... Jag ligger ju på minus efter 14 dagar i Tuscon...Ursprungligen postat av Sigun
Sen väntar en historielektion i Tumbson som ligger här... Doc Hollidays and The gang typ...
Tombstone....Spån!
Hälsa Big Nose Kate...![]()
Senast redigerat av Nyroth den 2010-11-28 klockan 15:50. Anledning: TMFT
Vi har i kväll konstaterat att mitt huvud passar i en 80% are där ligger nog både Klavins & Torgny i lä... Muahahahaha