Klavins sökte upp mig för morgonkaffe och som dopp fick han en liten hovringslektion...yehhhh
Klavins sökte upp mig för morgonkaffe och som dopp fick han en liten hovringslektion...yehhhh
Get high with hovering not drugs
Seriöst wesse..? *skratt*
Nu när Klavins är fullärd vil vi se hans första hoveringsförsök!!
Dom spakrörelserna måste komma direkt från hjärnan utan att passera nån logisk spärr....... Huvvet e nog ungefär lika rörigt!!
Retroholic!
Futaba brukar ju ha ganska kassa spakar, så det blir nog sådär...
/\/\vh // /\/\r J.
Inte alls, min käre Wesse!
Det är bara det att skåningar TÄNKER innan dom gör nånting, därför blir det logiska rörelser när dom gör nånting...
Hultsfredsbor handlar utan att tänka! (Klavins är ett undantag, han är troligen skåning i rakt nedstigande led).
Prfft...
Retroholic!
Exakt så är det Tomas..Ursprungligen postat av Thomas
I Småland gör vi saker utan att tänka därför får vi mer gjort än en Skåning... Glad du insett hur otroliga vi är här i centrum av Världen... Yehhh
Get high with hovering not drugs
Vilken spakföring, hur ska en rollande cirkel se ut om hovrande är så pass invecklat?
Haha, detta höjde julstämningen ytterligare ett snäpp när jag och kompisen Tobbe satt och öppnade våra julklappar till varandra nyss. Blev mycket skratt till denna utbildningsvideo i hooooovrande. Blev fina klappar också, en Mini Swift flygande vinge och massor av värmepåsar för både fötter och händer mm, för här flyger vi även när det är -20 grader
// Benny Pålsson
min youtube kanal: www.youtube.com/mrbenpa
/Multiplex Funjet Ultra/Cularis/Blizzard/Funcub/ Flygande Vingar/ Futaba 7c FASST/ Frsky Taranis Plus SE/RacerrrDrönare blabla.......
Vi flyger hela sommaren när det är -18, i frysen...
/\/\vh // /\/\r J.
hahah, cooolt wesse! God jul på er alla gubbar
Wessemannen du är lika go som Jultomten*
En riktigt GOD JUL till er alla !
* hmmm... du kanske är jultomten ?!
Kyosho Extra EP Turnigy 50-55B 600kv / ST MX-2
Tiger Moth Saito 62 4t
Piper J-3 Cub OS 70 4t
Bellanca Decathlon OS 46 fx
Spitfire Supermarine Saito 62 4t
Henschel HS-129 dubbla os 10
Focke Wulf TT15
Bygger:P-40E Warhawk 1/6 skala OS200 FSP (fortfarande)
"En gång modellflygare, alltid modellflygare"
-------www.ahusmfk.net------
God Jul till alla från det sällsamma kallhålet Gimåt (-30,2)
MVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete
Ja, God Jul alla önskas från ett 24 grader värmare NV-Skåne
Mange
Jet-Skåne