Fy fan va trött jag blir på alla tri, quadro, hexa, octocopter och FPV trådar på forumet.
Finns det ingen Hifi eller videoklubb Ni kan hänga på, och snacka Mhz och Ghz? Bygg något kul istället.
Hils
Magnus
Fy fan va trött jag blir på alla tri, quadro, hexa, octocopter och FPV trådar på forumet.
Finns det ingen Hifi eller videoklubb Ni kan hänga på, och snacka Mhz och Ghz? Bygg något kul istället.
Hils
Magnus
Har man aldrig kraschat har man aldrig flugit.
Håll käft och flyg....
Verkar som du blivit lite grinig nu på kvällen, min 5åriga lillebror blir det med så du kanske borde sova lite hehe![]()
Hahaha.... Bäst idag
Hälsningar
/Marcus - Livet börjar vid 9G...
Hehe... kan inte riktigt beskriva det bättre själv, men det är lite väl mycket sånt här nu (inte själva fpv utan dessa mångmotoriga helikoptrar)... o filmerna är som att gå runt med kameran i handen längs backen.... men men, det måste finnas olika åsikter...vad vore ett forum utan dem =)
Futaba T18SZ - en sändare jag inte vill vara utan!
Det är inte BAUA´s riktiga åsikt, bara spriten som pratar en sen Lördag kväll, på Måndag är han kanske nyktar igen....![]()
vad är en tricopter?
Get high with hovering not drugs
Slutta, du gillar ju helikopter, du har fortfarande 2 kvar ju. Du står garanterat och hovrar på tomten, när ingen ser.
FPV går du ju också och drömmer om. Snart blir det säkert en Viggenkopter också. Så slutta gnäll på saker du i verkligheten önsker dig, mouhahahahaha, din lille l...
kan jag får vara med ?? och om jag får skjuta ner era octocopter ???,Bua och dufniall hehe !!
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Ja de är ju två olika saker de att flyga flygplan, de är kul detman behöver lite mer plats bara, men mycket avslappnande. men etanol, de är väl bra ute iallafall....
trio,quad,hexa, okto iall ära, lätt att flyga inne och bara kliva utanför dörren, en bra fotorigg på små platser. skulle vilja se en 16roters.XD
Nexus, du får låna min gamla mynningsladdade svartkrutsbössa. I med 75 grains svartkrut, 35 gram hagel och så en tändhatt på nippeln. Se´n lär dom nog inte se fältet på en kvart. På dom bara !
Snart är det sommar.
Kay krut.
Vill man så kan man.