Tjenare!
Jag är en amatör inom nitrovärlden som brinner för RC så jag vänder mig till er som kan det här med R/C Nitro. Jag hade tänkt mig att köpa en Traxxas Nitro Rustler eller en GS Racing ST1 1/10 Nitro Radiostyrd Truggy . Dessa två bilar verkar vara precis de rätta för mig, det är iaf vad jag tror. Det skulle vara till stor hjälp om ni kunde hjälpa mig med att välja ett av dessa bilar. För mig lutar det mer åt Rustler eftersom att den är 2wd, 80kmh (snabb) och kraftigare motor än GS ST1. ST1 verkar vara lite mer tråkigare att köra eftersom att den är 4WD dvs det blir inte lika mycket "action" samt den verkar ha en mycket lägre topphastighet, någon som vet vilken hastighet den kommer upp i? Har försökt leta men kan inte hitta ST1 topphastighet:fu:


Eller finns det någon annan StadiumTruck som ni rekomenderar för max 2600kr (3000kr max om det inte finns under 2600kr) som liknar en Traxxas Nitro Rustler för att för mig är Nitro Rustler idial metanol bilen det är den jag utgår ifrån när jag kollar på andra nitro bilar


Tacksam för svar
MVH David