Reklam

 
Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Flygfilmning i Joeström/Tärnaby

  1. #1

    Reg.datum
    maj 2011
    Inlägg
    315
    Jobb
    Mobilkranförare
    Klubb
    Rödåsel RC

    Standard Flygfilmning i Joeström/Tärnaby

    Skaffat fjällstuga o det första man måste göra är ju att kolla läget från ovan Så blev en liten Visuell FPV-sväng med EPP-FPV kärran
    Håll till godo. Skulle dock inte skada med lite sol...



    MVH // Mathias
    Senast redigerat av administrator den 2011-10-02 klockan 23:03.
    Man lär sig nått varje krash...

  2. #2

    Standard

    AJAJ - nu väntar vi på många fina filmer från fjället och sjön...

    //UndCon
    UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2011
    Inlägg
    315
    Jobb
    Mobilkranförare
    Klubb
    Rödåsel RC

    Standard

    Fan nu blev det mer arbete fick hem en patch antenn.. o 1.3ghz system samt wee antenn idag så ifall det nu blir bättre än gamla systemet så blire nog en hel del filmat dock väntar jag nog till snön för det kändes som att filma chernobyl i helgen :P
    Man lär sig nått varje krash...

  4. #4
    Mr Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    4 159
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

    Standard

    När snön kommer är ju nerför slalombacken ett hett(!) tips... First Ingemar Stenmark View liksom
    /\/\vh // /\/\r J.

  5. #5

    Reg.datum
    dec 2009
    Inlägg
    322
    Jobb
    Busschaufför/ Lastbilschaufför
    Klubb
    Ingen klubb, dock så verkar det som att det finns några personer som flyger i Lycksele

    Standard

    sjyst film. ser fram emot flera, skall försöka få till lite filmer i vinter från fjälle jag med, förhoppningsvis så kanske jag skaffat fpv grejer tills dess. åter igen sjyst film

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2011
    Inlägg
    315
    Jobb
    Mobilkranförare
    Klubb
    Rödåsel RC

    Standard

    tackar för komplimangerna ifall nån e sugen på en FPV-tour i fjällen så kanske vi borde gå ihop ett gäng. blir ju roligare om man är fler nördar av samma slag
    Man lär sig nått varje krash...

  7. #7

    Reg.datum
    dec 2009
    Inlägg
    322
    Jobb
    Busschaufför/ Lastbilschaufför
    Klubb
    Ingen klubb, dock så verkar det som att det finns några personer som flyger i Lycksele

    Standard

    lät som en sjyst ide, är ju så underbart med fjället i samband med vintern. har tyvär inge fpv grejor å tveksam till att jag får ihop nå till denna vinter, får inte in så mycket pengar som jag skulle vilja ha. Har själv hus i en by som heter Grytsjö ca 6 mil från klimpfjäll och ca 7mil från kittelfjäll.

    fjäll meeting kanske skulle kunna va mågot men nu vill man ju se mer filmer, du får leta åt någon sjyst lägda eller myr å landa på innnan vinern.

  8. #8

    Reg.datum
    maj 2011
    Inlägg
    315
    Jobb
    Mobilkranförare
    Klubb
    Rödåsel RC

    Standard

    Jajjemän får satsa på det men vad äre som säger att du inte skulle få vara med endå?? skadar ju inte med en co-pilot o allt sällskap är oftast bra sällskap så alla som vill va med kunde ju komma på en fjäll meeting oavsett utrustning.
    Man lär sig nått varje krash...

  9. #9

    Reg.datum
    dec 2009
    Inlägg
    322
    Jobb
    Busschaufför/ Lastbilschaufför
    Klubb
    Ingen klubb, dock så verkar det som att det finns några personer som flyger i Lycksele

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StarvinMarvin Visa inlägg
    Jajjemän får satsa på det men vad äre som säger att du inte skulle få vara med endå?? skadar ju inte med en co-pilot o allt sällskap är oftast bra sällskap så alla som vill va med kunde ju komma på en fjäll meeting oavsett utrustning.

    du har så rätt så, har ju 2 kärror å flyga med ej fpv dock men går å ha kul med dem också, men det är väl gemenskapen som är det viktiga, meetings är ganska onödiga annars känns det som. Nä ett fjällmeeting skulle va nå å klura på. Tål att tänkas på iaf.

  10. #10

    Standard

    Grattis till stugan!
    Härlig video, ser fint ut där.. trevligt musikval också, blev så trött att jag måste gå och sova..
    mvh Kenny

    Go big, fly fast, be awsome!
    www.youtube.com/kennerdahl
    www.vimeo.com/kennerdahl

  11. #11

    Reg.datum
    maj 2011
    Inlägg
    315
    Jobb
    Mobilkranförare
    Klubb
    Rödåsel RC

    Standard

    Hoppas att det va nått positivt med det kenny Får göra en actionfilm framöver så jag håller dig vaken
    Man lär sig nått varje krash...

  12. #12

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StarvinMarvin Visa inlägg
    Hoppas att det va nått positivt med det kenny Får göra en actionfilm framöver så jag håller dig vaken
    Klart det är positivt! Det passar ju bra till vad det är lixom..
    mvh Kenny

    Go big, fly fast, be awsome!
    www.youtube.com/kennerdahl
    www.vimeo.com/kennerdahl

Liknande ämnen

  1. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-06-28, 13:02

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •