Hej!
Till er som läste mitt ämne om Mikrokopter igår! (20Aug)
Tydligen framgick det inte tydligt nog att Mikrokopter hörde av sig och förklarade vad som hänt.
Dom hittade vad som blivit fel, och bad om ursäkt. All heder åt dom. Å hur dom hanterade det!
Jag brukar inte klaga på företag på forum.
Jag överreagerade för det kunde inte kommit på en sämre dag..
Försökte fixa ett kalas åt min Brorsdotter vars Pappa, min Bror omkom i Januari.
Istället fick jag skaffa fram bevis genom att leta kvitto, ringa Posten, m.fl.,
för jag kunde inte släppa det. Är alltid noga med mina räkningar, osv.
Men jag kommer fortsätta handla där och det tycker jag ni alla ska.
För vänligare ursäkt och förklarning på vad som hänt kan man inte få
efter mina mindre trevliga mail.
Sen var det tydligen inte ens deras fel, utan Postens.
Men som jag sa var detta min första order, så jag
hade ingen tidigare erfarenhet av dom.
Så nu hoppas jag att mitt mindre genomtänkta inlägg kan
läggas på hyllan.
Å som jag skrev, ni som inte visste att Mikrokopter fanns,
vet det nu! = PR ;-)
Mvh Jonas