Jag tror den blir toppen! Beställde som sagt en på direkten. 1700pix är inte miljoner och jag behövde en ny jacka, så win win för mig :-) Testade provjackan med en 3S li-po idag när det var ett par minus och det funkade helt okej.
Det är tydligen så att den svarta har separat styrda värmare för händerna i fickorna också samt ett tjockare innertyg i fleece, dock finns bara den svarta i en variant med batterier så lite dyrare.
Det finns sändarackar till Futaba(tror jag det var) på 2500mAh som har format mer som en kexchoklad som jag tror blir toppen!
Superhero
Testade en liknande jacka för något år sedan , den va kanon förutom priset som va 7000:-
1700 är ju överkomligt
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |
Vände roder och valde den svarta med extra foder och värmare i fickorna. Levarans idag och jag har provgått den i -15grader idag och rackans vilken ball pryl!! Värmarna i fickorna är ett stort plus helt klart. Denna rekomenderar jag verkligen!
En rask promenad ger ju alltid värme, men när man stannar är det verkligen guld att värmen stannar kvar! Dessutom i en jacka betydligt smidigare än den gigantiska dunjackan.![]()
Superhero