Hoppas på en ny helikopter eller flygplan från föräldrarna till julklapp![]()
Hoppas på en ny helikopter eller flygplan från föräldrarna till julklapp![]()
Jag hoppas jag får min UMX Mig-15 som jag köpte och betalte på tradera för en månad sen "Lite strul med leveransen"...
Det blir en bra julklapp!
MVH Jimjim
Flygbyggsats på väg från UK, var i Danmark i går... =) Lite vinterpyssel att se fram emot.
www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)
jag önskar mig fred på jorden och mer rosa män i forum.
Get high with hovering not drugs
Större hobbyrum och bredare arbetsbänk...!
Retroholic!
Mer fritid önskar jag mig.
Autopartner.se
Tre aviatörer kivik
Ripa
Tunby Airport
nya saker,hobbyrummet är heltömt och sanerat....inte ens en skruv ligger på golvet...
Flyger stampe 1/4med saito 120.Sig 1/4cub med saito91+flottörer.Arf Composit extra 300.2.30cm med 3W 50cc.Cristen Eagle1/3 med Zenoha62cc.Liten Cristen Eagle med os91
samt.Alfas Sabre f86 Edf,går som ett skållat!
Clamoto sport med saito 56. Above all extra 120,försedd med Roto 25cc bensin.kyosho edge 540,ligger i lådan ännu...saito 91 skall i denna
Igår vid lunchtid handlade jag en A4 Skyhawk som julklapp, idag vid lunchtid damp den ner på DHL servicepoint....snabbt eller-
Modellen besod av ca 5 "main" delar och några små träbitar glasfiberkropp, huv, vingar x 3, tom fläkten med motor är iskruvad, helt i min smak.., tanken är att få den att gå fort, till våren skall den vara ett streck i luften.
Själv önskar man sig en lite större quad eller något liknande.
Farsgubben ska få en 1600mm mustang. :-D Hoppas det blir lite flyga av för han nästa säsong. :-)
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Gav mig själv en radiyowarm vintersändarlåda :-)
Bor i Malmö
Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897