hej på er jag har bara nåt jag måste dela med mej av som inte har med rc flyg att göra men vill gärna höra vad andra tycker??
allt började med att jag var ute å åkte med mina två barn igår när jag plötsligt blir stoppad av polisen.efter att jag visat körkortet och blåst så skulle han kolla min bil.nybesigtigad med blankt papper desutom(Ascona b diesel rätt så hel och fin)men men efter ett tag så sa han att jag måste regbesiktiga bilen på grund av att avgassystemet ej var orginal.men sa jag bilen är ju ny besiktigad kan man inte lita på bilprovningen längre.ja men så är det ibland sa polisen...alltså avgassystemet som sitter på är ett biltema typ 38mm rör med två biltema ljuddämpare på seriöst byggt.inga raka 3tums rör precis???? blir lite ledsen när ett orginal system nog kostar väldigt mycke om det nu går att få tag på ett och en regbesiktning kostar 750kr.. inte lätt som småbarns förälder.. svara gärna vad ni tycker så att jag inte är arg helt själv...dom måste väll se att jag bara var utee å fin åkte i min veteranbil.. mvhper