Reklam

 
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Påldalen 5 Maj 2016 lite film

  1. #1

    Standard Påldalen 5 Maj 2016 lite film

    Bidde ett par filmer i Påldalen. Ni får gärna kompletera med lite info om modeller och piloter till filmerna











    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  2. #2

    Standard











    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  3. #3
    NickeLs avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Inlägg
    378
    Jobb
    Webbutveckling, IT
    Klubb
    Eskilstuna flygklubb

    Standard

    Riktigt kul att se att det blev så mycket film från i torsdags!

    fyller i med lite info

    Klipp 1: flygplanet är en Extreme flight Bushmaster 84" med Hacker A50 motor på 6s lipo, Pilot Oskar nygren ("Oskarn" här på forumet)

    klipp 2: som rubriken lyder en Geebee med Moki 180 flugen av Sture Callerholm från Södertälje MFK

    klipp 3: Composite ARF yak på över 3m med en 210cc 2 cylindrig motor i, flugen av Janne Andersson från Södertälje MFK

    klipp 4: Pilot rc Yak55-m på 2.2m med DLE-61 motor (60cc) piloten är jag själv

    klipp 5: skalahelin har jag tyvärr ingen information på.

    klipp 6: Som rubriken lyder en turbinheli, mer info har jag inte, Piloten är Tomas Leijon.

    klipp 7: vet jag inte heller något om.

    klipp 8: är en Tomahawk Futura på 1.9m med Turbin. piloten är Daniel Viklund från Södertälje mfk.

    klipp 9: en P-51 Mustang flugen av Sture Callerholm från Södertälje MFK, modellen är byggd av honom själv från en hög med balsa.

    klipp 10: som rubriken på klippet lyder så är det en Turbin driven yak-54. kärran var i grund och botten en vanlig 50cc bensinare med blev senare ombyggd till turboprop. som synes i klippet så levererar motorn mer än tillräckligt med drag och planet går lika fort rakt upp som rakt ner... piloten är Janne Andersson från Södertälje MFK

    klipp 11: Ett klipp på när Peter Wik visar sina grymma skills med sin Gaui X7 helikopter. grymt fluget.

    klipp 12: turbindriven bell 412 flugen av Janne andersson från Södertälje MFK
    Senast redigerat av NickeL den 2016-05-11 klockan 21:35.

  4. #4

    Standard

    Ah wow tack Nicke
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •