Det blir en SkyMule från Hobbyking.
Riktigt snabb leverans från EU warehouse.
Mina egna julklappar till mig själv blev en Taranis samt en GoPro Hero4 silver. Tyckte jag varit en snäll gosse i år :P
Fick idag en dröse videosplitters och växlare till fpv utrustningen.
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Idag fick jag bingo👏. Ett paket dök upp med ett batteri som jag beställde från HK ii mars? Till saken hör att jag fått pengarna tillbaka efter 6 månaders väntan? HK skyllde från början på stora problem med Malaysiafrakten som slarvat bort paketet och det gick ej att spåra. Tydligen dök det upp och hittade hem till mig så det får bli årets julklapp👍
God Jul
Göran
En dag utan att ha lärt sig något nytt är en förlorad dag!
Flytt nästa år..till gård med stora marker..
skönt o bara gå utan fördörren för kunna flyga..
För att kommentera detta med att "gå utanför dörren och flyga" (förutsätter då att det är "ensamflygning") så vill jag gärna säga att för mig personligen är det som håller mig kvar i hobbyn att umgås och flyga tillsammans med andra så om det inte funnits nån klubb med klubbfält så vete tusan om jag blivit kvar i denna hobby - då hade jag förmodligen letat mig till nåt annat istället. Så ni som flyger för er själva - har ni en aktiv klubb i närheten så besök denna och kolla om det verkar trevligt att umgås med flygarna. Det ger så mycket att träffa andra likasinnade - i alla fall är det min personliga åsikt - så ge klubben en chans kommande år...
God Jul och Gott Nytt Flygår hälsar
Roger
Det blev en Inferno med "tillbehör" från mina döttrar.
Vi ses i Tipshallen i Växjö 24/1. http://vaxjorc.se
//Uffe
När barnbarnet och barnen (vuxna) fått sina leksaker öppnade jag min (egenköpta) julklapp. Det var en Kayoba miniheli,leksak från Jula, som till min förvåning flyger otroligt fint för 79 svenska lusidorer. Förbaskat trevligt med kineser och deras barn som kan glädja oss västerlänningar så mycket glädje för kaffepengar. Önskar dom en fridefull jul. Kan inte annat till det priset.![]()
Jag har köpte en ESM cessna 185 med helkomposit (plastvinge) i helt ny lådan så sällsynta för tiden från ebay tysk...
Julklapp till mig och har inte öppna lådan ännu..
Min Hangar:
Comp-ARF Edge 540 DA-100cc
Eagle "trainer" OS 46 AX
FMS Tigercat "Big bossman"
Jag fick en liten söt dotter, iofs kom hon två dagar innan julafton men det känns ändå som världens bästa julklapp.
Några av julens klappar innehöll en StuntMaster och en riktigt bra bok.
![]()
De blev en Xbox One till pågarna, tycker det är konstigt att dom klagar så över en väldigt snäll far som vill hjälpa dom med spelen.
Ungar idag är så otacksamma.......