Reklam

 
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Hk hk hk

  1. #1

    Standard Hk hk hk

    Blir man svartlistad på HK om man är för jobbig. Klickar jag på ”24 hr suppor” så blir jag utloggad.


    Tar det från början, beställer 2*4propellrar. Får propellrar med alldeles för stora centrumhål.
    Kontaktar supporten, där får jag problem för ordernumret ska vara 200 och sju siffror. Mitt nummer har 200 och åtta siffror.
    Till slut kom jag fram och förklarade mitt problem.
    Ombads ta kort på vad som var fel.
    Efter några vändor kom man fram tillatt jag skulle skriva i en RMA.
    Fick beskrivet hur jag skulle klicka på en ikon i högra menyn (RMA). Någon sådan fanns inte.
    Efter att påpekas det så upprepadessamma sak igen.
    Klicka stället ”Returns” påordern och kom då rätt.
    Jag föreslår en grön ersättare på propeller men dom säger sig rättat till problemet.


    Efter att tag så godkänner man min begäran och ber om ursäkt för att man skickat fel produkt, lovar skicka ny.
    Propellrarna kom i går, samma skit som jag reklamerat. Skriver ett ny Support sedan kom jag inte in längrepå supporten.
    Difference between men and boys is the price of their toys

  2. #2

    Standard

    Tycker det är roligt att folk envisas med att använda HK. =) Blir så många roliga historier.
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  3. #3

    Standard

    Jag har också varit med om det där på HK med ett ordernummer med fel antal siffror - men det löste sig efter en skärmbild...antingen var det första eller sista siffran som orsakade det hela...
    UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...

  4. #4

    Standard

    Oj, HK har svarat, tog bara 3 dagar denna gång. Nu förstår dom inte vilken order det gäller, är dom dumma eller brukar dom försöka förhala det hela. Det är en fortsättning på det jag skrev förut till supporten.


    Bert
    Difference between men and boys is the price of their toys

  5. #5

    Standard

    Inte haft nått problem med hobbyking. Måste haft tur då jag har över 30 ordrar hos dom.

  6. #6

    Standard

    Grattis okelelle, det har funkat bra för mig med tills jag fick fel delar. Efter att fått fel delar igen vill dom att jag fyller i en RMA vilket jag gjort tidigare.
    Nu sa jag stopp och tänker inte mer bråka med dom.

    Bert
    Difference between men and boys is the price of their toys

  7. #7
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  8. #8

    Standard

    Jag har slutat handla från HK helt och hållet. Jag har egentligen inte haft några större problem med dem,men jag har tröttnat på deras leveranstider. Numera köper jag allt via ebay och har till 99% inom 1,5 vecka . Även från kina och hongkong säljare.

    Jag fattar inte vad hk gör för att sega ut på leveranserna så mycket som dom gör. Det tar ju typ 10 dagar innan dom ens går att söka.

  9. #9

    Standard

    Jag handlar också mycket på Ebay.. nästan allt.. och då till 90% av kina/hongkong försäljare och det tar varje gång oftast LIKA lång tid som HK.. 15-20 dagar på allt som är fri frakt.. pröjsar man en förhållandevis dyr frakt kan man få det 5 dagar tidigare om man har tur.

    HK är kanon och har kort leveranstid om man väljer att handla från EU lagret.. man får dom pröjsa 40-50 kronor mer för samma vara men det kan det vara värt om man behöver grejorna inom rimlig tid.


    Thomasl >> Har du tips på några kina Ebay handlare som till 99% levererar inom 1,5 veckor och då gärna med stort sortiment får du gärna skriva några här så man kan kolla vad dom har och kanske handla lite.. Det är guld värt om man kan få det på den tiden varje gång..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •