Reklam

 
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Mobius-cam.com

  1. #1

    Standard Mobius-cam.com

    Någon här som har handlat från mobius-cam.com?
    Snabb frakt, bra service?

    Mvh Daniel

  2. #2

    Reg.datum
    jan 2015
    Inlägg
    128
    Jobb
    Geni (enligt visitkortet)

    Standard

    Har faktiskt aldrig sett den tidigare. Jag köpte min mobius från team legit. Kom fram på 4 dagar o allt funkade bra.

    Tala gärna om hur din upplevelse va om du beslutar att handla därifrån.

  3. #3

    Standard

    Om det är priset och inte formfaktorn som gäller. Så rekomenderar jag Starkt en Xiaomi Yi.
    Vissa saker gör den bättre än en gopro 3, andra lite sämre. Men kostar bara ca 70 usd ink frakt från Kina.

    Köper man från banggood så behöver man fokusera linsen själv dock.

    Kommer lite video senare idag i Xiaomi Yi tråden. Då jag precis testat mjukvaran som tillåter 1080p60 35 mbit.

  4. #4

    Standard

    Har handlat en kabel ifrån dem, kom på 3 dagar och fungerade klockrent. Mycket nöjd med dom hittills, men som sagt bara en beställning
    TBS Discovery m. gimbal för finflygning, ZMR250 för fulflygning

  5. #5

    pgrtss avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    2 017
    Jobb
    Hobbyforskare
    Klubb
    Ripa MFK SWE-68159

    Standard

    Jag tror att jag handlade från JooVuu (England) för att de hade undervattenshus, kamera och minneskort från samma.
    ___________________
    patrik@pgdata.se

  6. #6

    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    480
    Jobb
    Ingenjör
    Klubb
    RCFF -Ingen klubb- Bor i GBG

    Standard

    Jag har handlat från http://www.mobius-cam.com/. Enligt de utrikiska forumen är det den officiella källan för SJ4000 och Mobius.

    Eftersom jag är trött på att handla från Kina försökte jag inte ens hitta nåt annat. Det funkade bra och levererades på tre dagar.

    Är man äventyrlig eller beställer småsaker skickar de även med vanlig o-spårbar post och då är frakten billig.
    Kör flygplan, med eldrift eller på hang.

  7. #7

    Standard

    Köpte mig en taranis därifrån, så inte direkt ute efter en mobius eller liknande men det funkade väldigt bra!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •