Hej ville bara än en gång göra reklam för denna handlare super service otroliga leveranstider beställde igår hade grejerna idag .och att kunna ha så mycket hemma i lager väldigt lite "backorder".Andreas H
Hej ville bara än en gång göra reklam för denna handlare super service otroliga leveranstider beställde igår hade grejerna idag .och att kunna ha så mycket hemma i lager väldigt lite "backorder".Andreas H
Hej.
Kan bara hålla medsnabba leveranser o en härlig person Magnus
![]()
Spektrum DX6i/ lagom hangar med lagom antal modeller.
Japp!! En fantastiskt ''service-minded'' person och ett riktigt imponerande lager.
Hörde att han precis fått ett större distributionsavtal med Gens-Ace så ett bra sortiment kommer bli ännu bättre, trevligt!
Mvh,
Niklas
Håller också med!
MBS har fantastiskt god renommé i vår klubb. Snabb service och superfina produkter till bra priser!
Stig J
Marks Modell Flyg Klubb
Tumme upp från erfarenhet där med![]()
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Kan bara hålla med, superservice
/ roffe
Flyg fort och lågt
Kan bara instämma i kören. Bra service och väldigt snabb leverans med bra priser.
/JP
Håller med övriga ovan.
Matsa...
I hangaren:
TopFlite Giant Zero Saito R3-60cc * TopFlite Giant P51 Mustang DLE-55cc
* Freewing Jas 39 Gripen 80mm EDF * TopRC F4U Corsair Saito R3-90cc *
Jag instämmer! En RC-handlare i det absoluta toppskiktet.
5 propellrar av 5 möjliga!
Byta/köpa? Hör av dig!
Motor: 89” ESM Spifire, 65cc DLE
111” 3W Mustang, DLA116cc rad
90” Fokker 1/4, DLE55RA m autostart
60” Fokker D7 m Saito 82B 4takt
El drift: F3A Charger, Pilot Extra 68”
El segel: Soarmaster
Jag handlade lite prylar hos Mbs och dom kom väldigt snabbt. Hade glömt en liten sak och kontaktade Magnus.
Han sände prylen nästa dag och jag betalade bara vanlig brevporto i fraktavgift.
Det kallar jag god service. Tack Magnus.
Kent