Hej!
Jag har en fms.easy.trainer 1280 (bix-kopia) som jag har lärt mig flyga mycket väl med, jag har en 20a Esc(tror jag, nån kanske vet bättre? Köpte rtf-paket)kör med 1 1300mah 2s 20C samt ett till 1300 med 15C och även vid massor fullgasflygning precis innan landning så är Esc el batt aldrig heta, kan jag köra 3s batterier med lägre C-rating?

Detta är alltså en motorseglare där motorn används hårt bara för att få upp mig högt samt vid aerobatik och sedan långa glidpauser...

Jag vill även veta om jag kan använda "bind" ingången på mottagaren till att driva LED:S?
Och även kan jag stoppa in en exempelvis gps i bind - ingången el annan gear typ fpv +gps+autopilot/gyro el behöver jag en mer avancerad sändare+mottagare då jag har den medföljande utrustningen till RTF -paketet ?

Viktigast är att veta om jag bränner Esc:n om jag köper ex 3s 1800mah 25-30C som sagt är stocksetupen på acc en 13002S15C samt en 13002s20C utan värmeutveckling.

Skulle behöva mer kräm i kärran då den kommer bli tyngre strax då jag börjar konstruera saker till FPV, den är redan lite tyngre pga alla förstärkningar jag gjort för att få en rigid flygkropp!

Snälla hjälp!