Reklam

 
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ledigt jobb: RCExplorer söker en produktutvecklare/video/support nisse

  1. #1

    Standard Ledigt jobb: RCExplorer söker en produktutvecklare/video/support nisse

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	logonewer.png 
Visningar:	58 
Storlek:	2,0 KB 
Id:	55538
    Söker en person som är tekniskt lagd, gärna med kunskap/utbildning/erfarenhet inom produktutveckling med elektronik/mekatronik och/eller programmering. Har du även kunskap/erfarenhet/intresse inom videofilming/redigering är det mycket meriterande.
    Tjänsten innefattar att hjälpa till med produktutveckling inom modellflyg (mest multirotor), videofilmning/redigering samt teknisk support för kunder via email. Videodelen kan eventuellt läras under anställningen. Viktigast är att du har driv och har viljan att lära dig nya saker samt lyssnar på feedback och givetvis att personkemin är rätt.
    Jag behöver helt enkelt ett bollplank och en "sidekick". Företaget är i uppstarts-fasen och det är jag själv och frun som jobbar med företaget, samt en deltid som sysslar med packning. Då det är ett så pass litet företag i nuläget är det viktigt att man är beredd att rycka in på alla möjliga områden där behov uppstår. Beroende på din kompetens är upp till heltid aktuellt.
    Mer info om företaget och för att få en känsla av vad det är vi gör, besök http://RCExplorer.se


    Vi håller till utanför Töreboda. Visst distansarbete kan fungera, men du måste kunna vara "på plats" största delen av tiden. Arbetstiden är dock flexibel.


    Emaila gärna till admin@rcexplorer.se
    www.RCExplorer.se - Blog, tester och guider!

  2. #2
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Standard

    Har tyvärr 37mil till Töreboda, kunde annars varit intressant att prova.
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

  3. #3

    Standard

    Finns väldigt billiga boenden i Töreboda/hova trakten Just saying
    www.RCExplorer.se - Blog, tester och guider!

  4. #4

    Reg.datum
    aug 2013
    Inlägg
    329
    Klubb
    Trelleborgs modellflygklubb

    Standard

    Tusan, jag heter inte Nisse, annars lät det intressant, ha ha

  5. #5

    Standard

    Bosse, Inrid kan till och med tänka mig en Tim Namnet kan jag var lite flexibel med
    www.RCExplorer.se - Blog, tester och guider!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •