Reklam

 
Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Rcflight.se - kundservice 5/5 stjärnor

  1. #1

    Standard Rcflight.se - kundservice 5/5 stjärnor

    Jag har gjort ett flertal köp på rcflight och alltid fått det jag har velat smidigt och problemfritt med leverans på 2 arbetsdagar(!!) vilket det brukar ta för hobbyking att packa sina varor. Igår fick jag hem 2st gimbal motorer varav den ena var skadad och trasig. En spole var skadad vilket gjorde att den inte fungerade osv. Kontaktade rcflight idag och på 10 minuter fick jag svar att de har skickat en ny motor. Jag övervägde att beställa från hobbyking men köpte i slutändan från rcflight(måste ju hjälpa till att höja bnp) vilket lönade sig eftersom att jag hade fått ett långfinger på bild om jag hade reklamerat något hos hobbyking....
    5/5 stjärnor på rcflight

  2. #2

    Reg.datum
    apr 2009
    Inlägg
    1 651
    Klubb
    Karlstads MFK

    Standard

    Hej,
    Jag ger också RCFlight högsta betyg för kundservice. De är alltid snabba både med leveranser och om man har någon fråga. RCFlight är oftast den jag kollar på först om de har det jag behöver, jag har inget emot om de skulle vara lite dyrare än utomlands egentligen men förstås aldrig fel med bra priser (vilket de har på det mesta som jag köpt genom åren).
    De hade även vänligheten att sponsra med pris till en F3A tävling vi hade tidigare i somras.

    /Bo

  3. #3

    Reg.datum
    dec 2013
    Inlägg
    335
    Jobb
    CNC-operatör på Atlas Copco.
    Klubb
    Norbergs FK

    Standard

    De har seglat upp som en favorit, ett sortiment som oftast passar mig, bra priser och snabba leveranser.

  4. #4

    Standard

    Kan bara hålla med kanon service .Även fått väldigt bra råd, dom vet vad dom pratar om.

  5. #5


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 920
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Sällar mig till skaran av nöjda kunder. Ofta kommer paketet dagen efter beställning och senaste gången jag handlade (härom veckan) så var det dessutom fraktfritt vid order över 500 kr vilket man tackade för...
    Roger

  6. #6
    freddan_6s avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    2 663
    Jobb
    Konsult inom telekom
    Klubb
    Eslöv MFK

    Standard

    De bytte ett fartreglage åt mig för att det bara funkade för 2S. Och jag hade inte ens hunnit klaga.....
    Superservice.
    fredrik

  7. #7

    uffe_46s avatar
    Reg.datum
    jul 2015
    Inlägg
    729
    Jobb
    Systemingenjör
    Klubb
    Sala Radioflygklubb Mosquitos

    Standard

    Håller med kanon service, han som packa min order förra veckan hade ingen bra dag fick 40 mm glasfiberförstärkt istället för 15 mm och 6 x 0,6 mm kolfiber list istället för 3 x0,6 mm, ringde och i tisdags hade jag rätt saker, kanonservice

  8. #8

    Standard

    Nu är vi inne i mars 2016 och jag har handlat tämligen flitigt från Rcflight. Bara positiva upplevelser - rekomenderas varmt.


  9. #9

    Standard

    Ja dom är kanon flera gånger som jag har mailat om olika motor alternativ å vad gör dom jo dom ringer !! Det händer inte ofta i dagsläget.fantasisk service .Andreas

  10. #10

    puggens avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Inlägg
    477
    Jobb
    Statsanställd :)
    Klubb
    Växjö Rc -Klubb

    Standard

    Kan bara hålla med, har fått esc utbytt som inte funkade hade ett nytt dagen efter, superservice :-D

    /Roffe
    Flyg fort och lågt

  11. #11

    Standard

    Tummen upp här med! Den firman är mån om sina kunder. Enda orsaken till att handla någon annanstans är att de inte har grejerna man söker.
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •