Reklam

 
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vbar med orange rx

  1. #1

    Standard Vbar med orange rx

    Hej,
    jag försöker koppla en orange rx satelit på min vbar.
    problemet jag får är att när jag kopplar in strömen så lyser sateliten sedan släcks led lampan på den och jag får inte vbaren att binda sateliten med radion.

    någon som har stött på samma problem? Vad göra?

    mbh Kev

  2. #2

    Standard

    Har du valt rätt satellit i VBar setup?
    Vill minnas att det finns tre eller fyra varierar att välja på.
    /Jonas

    Skickat från min Taranis via Taptalk

  3. #3

    Standard

    Japp, valde alla. Men inget fungerar. Ja försökte binda med min vanliga orange reciver med sateliten inkopplat och det fungerade. Men så fort jag kopplar in i vbaren så lyser den första gången ja kopplar in strömmen sen slocknar lampan. Blinkar inte när ja trycker bind knappen i programmet.
    /K

  4. #4

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kevno Visa inlägg
    Japp, valde alla. Men inget fungerar. Ja försökte binda med min vanliga orange reciver med sateliten inkopplat och det fungerade. Men så fort jag kopplar in i vbaren så lyser den första gången ja kopplar in strömmen sen slocknar lampan. Blinkar inte när ja trycker bind knappen i programmet.
    /K
    Kolla så du inte har skadat kablage.
    Nej, den ska inte börja blinka när du trycker på knappen - läs instruktionerna!
    /Jonas

    Skickat från min Taranis via Taptalk

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av FinnbyFraggel Visa inlägg
    Kolla så du inte har skadat kablage.
    Nej, den ska inte börja blinka när du trycker på knappen - läs instruktionerna!
    /Jonas

    Skickat från min Taranis via Taptalk
    Provade med annan kabel oxå. Kollade på instruktionerna och videon. Det ska blinka när du trycker på bind knappen sen drar ut och sätter in strömmen igen.
    /K

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •