Reklam

 
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 26

Ämne: Bra erbjudande på HS1177!

  1. #1
    JonasHs avatar
    Reg.datum
    nov 2016
    Inlägg
    464
    Jobb
    .
    Klubb
    Mölndals MF

    Standard Bra erbjudande på HS1177!


  2. #2

    Standard

    Kanonpris! Tack för tipset

    Jag gillar att dom har Max 2st per kund. Dom vill lixom inte sälja så många som möjligt ^^

  3. #3
    JonasHs avatar
    Reg.datum
    nov 2016
    Inlägg
    464
    Jobb
    .
    Klubb
    Mölndals MF

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av SniffSwe Visa inlägg
    Kanonpris! Tack för tipset

    Jag gillar att dom har Max 2st per kund. Dom vill lixom inte sälja så många som möjligt ^^
    Visste väl att du skulle gilla det

  4. #4

    Standard

    Det var för övrigt en trevlig shop som jag inte sett förut Den tackar vi för!

  5. #5
    JonasHs avatar
    Reg.datum
    nov 2016
    Inlägg
    464
    Jobb
    .
    Klubb
    Mölndals MF

    Standard

    Jag beställde en nu också. Ska bli kul att testa den

  6. #6

    Standard

    Jaha...nu var jag dum nog att vänta tills idag med att beställa ifall jag kom på nått mer jag skulle ha. Nu är den slutsåld O.O

  7. #7
    JonasHs avatar
    Reg.datum
    nov 2016
    Inlägg
    464
    Jobb
    .
    Klubb
    Mölndals MF

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av SniffSwe Visa inlägg
    Jaha...nu var jag dum nog att vänta tills idag med att beställa ifall jag kom på nått mer jag skulle ha. Nu är den slutsåld O.O
    Attans vad synd. Jag hittade tipset på FPV Sveriges facebookgrupp och det var flera som beställde dem.

  8. #8

    Standard

    Det blev en beställning ändå av lite annat

  9. #9

    Standard

    Undra om den var IR-Blocked och ifall det var 2.8mm lens eller 2.5 som är nya standarden ��


  10. #10

    Standard

    Det står 2,5 men inget om IR-block

  11. #11

    Standard

    Redigt nice om ni skulle få 2.5mm men på bilden så är det en 2.8 och det står inget i specsen om vilken det är.


  12. #12

    Standard

    Det står 2,5 i produktbeskrivningen så man får väll utgå ifrån att det är det.

  13. #13
    JonasHs avatar
    Reg.datum
    nov 2016
    Inlägg
    464
    Jobb
    .
    Klubb
    Mölndals MF

    Standard

    Jag får mitt paket imorgon tror jag så jag återkommer med svar.

  14. #14

    Standard

    Dom försöker väl få iväg dom nu när Swift2 börjar rulla ut i butik.

  15. #15
    Fredrik_Ws avatar
    Reg.datum
    apr 2012
    Inlägg
    354
    Jobb
    Ja, Stockholm
    Klubb
    MMFK

    Standard

    Och vad är det som är så speciellt med just HS1177? Är det FPV-kamerornas kamera? State of the art?

    // Fredrik W
    "Ägandets glädje är icke att förringa."

  16. #16

    Standard

    Fredrik_W: Nä, det är en gammal kamera som har används länge och inte alls är så speciell. Men vissa av oss älskar den ^^
    I just detta fall var det ju lite speciellt att Foxeer HS1177 kostade 199:- Jag tror egentligen att det var ett excellent PR-trick av butiken för dom hade max 2st/person vilket indikerar att dom inte ville sälja så många kameror som möjligt utan till så många som möjligt och det var nog många(däribland jag) som intresserade sig för butiken enbart pga detta erbjudande
    Jag tycket det var klockren PR, folk fick billiga FPV-cams och dom fick fler kunder

  17. #17


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 918
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Denna butik har tidigare också haft erbjudanden via FB-gruppen FPV Sverige så det kommer säkert flera erbjudanden med andra varor. Jag köpte t ex Gens Ace-ackar billigt i höstas den vägen.
    Roger

  18. #18

    Standard

    Jag missar en del för att jag inte använder Facebook, men jag är inte någon Facebook-vägrare. Har gjort flera försök med något års mellanrum och jag känner mig alltid så fruktansvärt korkad eftersom jag aldrig fattar hur det fungerar. Jag är ändå rätt smart men har på senare tid fått för mig att man inte ska förstå Facebook utan bara använda det vilket passar mig dåligt och det är nog därför det inte funkar

  19. #19


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 918
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    SniffSwe - även jag har undvikit FB men förra sommaren tog vi ett beslut att börja använda FB på klubben och det var ett riktigt lyckokast så numera är man fast i FB-träsket..
    Roger

  20. #20

    Standard

    Ja, jag provade också förra året eftersom Facebook var en bra info-kanal för DroneCup med bankartor mm. Men jag faller ur varje gång jag testar så nått är det som inte passar. Jag anser att man inte ska behöva anpassa sig till tjänster i dagsläget eftersom det bör finnas alternativ till nästan allt nu för tiden och saknas det så, ja då får det vara ^^

    Edit: Jag undviker inte Facebook, jag kan bara inte läsa om man måste logga in för att se det som står

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •