Reklam

 
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Är en Blade Nano CP X värd något?

  1. #1

    Question Är en Blade Nano CP X värd något?

    Hej!

    Jag har en Blade Nano CP X som ligger och samlar damm och jag funderar om den kan ha något värde på begagnat-marknaden eller om det är bättre att han den kvar.

    Tycker den är för pillig att fixa med. Råkade knäcka en arm på swashplate när jag bytte rotorblad till exempel.

    Någon som vågar sig på en gissning på värdet? Behöver en ny swashplate...

  2. #2

    Standard

    De är inte gratis nya så det är klart att den har ett värde, den nya varianten heter Nano CP s och har inga nämnvärda fördelar som träningsredskap. Förutom för en ren nybörjare. De flesta delar är också utbytbara.

    Jörgen

  3. #3

    Standard

    Tack för svar,

    Tänker att om den är värt mindre än 200:- så kanske det är värt att behålla den och flyga så länge den håller, men om den är värd mer så är jag inne på att sälja den.

  4. #4

    Standard

    Det finns många billiga kopior som verkar vara ungefär lika bra, men skillnaden blir enorm då man flyger den här med sin vanliga radio istället för en leksakssändare.

    Jag skulle gissa på 300kr med trasig swash, men då köps den nog som resevdelar. Jag skulle gärna givit 500kr för en hel om jag inte redan haft en och ytterligare en med trasig elektronik att ta reservdelar från.

    Jörgen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •