Reklam

 
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: 250quad race!

  1. #1

    Standard 250quad race!

    Är intresserad av att testa 250quad race fpv! Har kikat lite på kds kylin 250rtf! Är den ok? Eller finns det andra förslag? Radio som jag har är futaba fg8 och vbar vontroll! Väljer jag att köra med vbc så är det väl neo som gäller? Funker det med s-bus om jag kör futaba( har några 3kanaliga s-bus mottagare liggandes)? Googels får jag forska i senare!!
    /johan


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  2. #2

    Standard

    Blev en tur till rcflight idag! Ska bli riktigt kul att testa!!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  3. #3

    Standard

    Kul vad ska du bygga på för ram osv. Själv så fegade jag ur och skaffade en färdigbyggd eachine wizard men inser nu att jag hade nog klarat av att bygga en själv. Fast tveksamt om jag hade haft tid till att bygga själv. Kanske blir ett vinter projekt.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  4. #4

    Standard

    Det blev en dquad obsession! Det blir mitt första quad bygge, så vi får se om jag får ihop den[emoji51][emoji51]!!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  5. #5

    Standard

    Jag tror ingen misslyckats med att få ihop en quad än. =) Så köp köp bygg o flyg!
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  6. #6

    Standard

    Då har man byggt/provflugit den! Ska bara fixa till antennerna på nåt bra sätt! Men jäklar vilket drag det var i den!
    Imorgon ska det provflygas med googles! Ska bli riktigt kul detta[emoji41][emoji41]!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  7. #7

    Standard

    Har flugit 2flighter med quaden, och nu funkar den inte! När jag strömsätter den så initierar den inte rätt! Den blå lampa blinkar 5korta och 2 långa! Går ej att connecta den till betaflight! Och när jag väl kan det, så går det ej att ändra några parametrar! Går ej att se radio utslag osv! Har även testat att byta mottagare( kör futabs s.bus)! Vad kan det vara för fel? Några förslag?



    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  8. #8

    Standard

    Kortet är ett dys f4 pro!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •