Reklam

 
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Unboxing U-Glider som jag vann på EssentialRC Giveaway

  1. #1
    Bjs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    388
    Jobb
    Sjukpänsjonär
    Klubb
    Bj's Modellflyg Klubb (Sveg)

    Standard Unboxing U-Glider som jag vann på EssentialRC Giveaway

    Som några av er vet så vann jag EssentialRC giveaway från juli månad. Priset skickades från England den 8 augusti och det kom fram idag den 15: e. Så här är en kort video vart jag öppnar paketet. Ser verkligen fram emot att bygga och få den här i luften då jag tror det kan vara en rolig modell.

    Kommer självklart en byggvideo samt en liten recension på hur den är att flyga sen.

    Hoppas ni tycker om videon.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang

    Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
    För närvarande har jag ungefär 20 flygplan i hangaren, spännvidd från 50 cm till 250 cm.

    Blir mycket glad om ni vill prenumerera på min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare månad.

  2. #2
    Bjs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    388
    Jobb
    Sjukpänsjonär
    Klubb
    Bj's Modellflyg Klubb (Sveg)

    Standard

    Nu är U-Glider byggd som jag vann på Essential RC gratis giveaway för juli. Det är inte det bästa kittet, på grund av ett trasigt servo och några andra problem. Men nu är det bara att väntan på vädret så jag kan testflyga den. Förhoppningsvis kommer det att flyga som en dröm och kompensera för de små problemen. .....

    Jag kommer tillbaka till dom problem som jag hade under byggandet i min kommande bygg- och recensions video. ​

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC_1270.jpg 
Visningar:	73 
Storlek:	76,6 KB 
Id:	63394
    Mvh
    Bjarne Kvilvang

    Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
    För närvarande har jag ungefär 20 flygplan i hangaren, spännvidd från 50 cm till 250 cm.

    Blir mycket glad om ni vill prenumerera på min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare månad.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •