Reklam

 
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Vilken djävla idiot

  1. #1

    uffe_46s avatar
    Reg.datum
    jul 2015
    Inlägg
    729
    Jobb
    Systemingenjör
    Klubb
    Sala Radioflygklubb Mosquitos

    Standard Vilken djävla idiot

    Snava på den här videon på Youtube, så jäkla respektlöst att flyga på en kyrkogård, jag inte på något sätt religiös inte ens medlem i svenska kyrkan, men det här fick mig att tända på alla tio, han gör ju skit för alla som flyger drönare. så jävla respektlös, hmm det har jag vist skrivit tidigare men det tåls att skrivas igen



  2. #2

    kay.kruts avatar
    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    910
    Jobb
    Glad pensionär.Oförbätterlig optimist.
    Klubb
    SMFF.RCFF. Trelleborgs Modellflygklubb. Östersunds Modellflygklubb.

    Standard

    Håller fullständigt med dig Uffe, det är dålig reklam för drönarflygarna, ja för modellflyget över huvud taget. Lite respekt kan man väl trots allt kräva.


    Kay krut

  3. #3

    turbins avatar
    Reg.datum
    jun 2016
    Inlägg
    285
    Jobb
    Miljonär i tid
    Klubb
    MFK Skvadern Sundsvall

    Standard

    Vilket stolpskott, det där skulle kosta en framtand om vederbörande var i närheten.��

  4. #4


    RCFF - Administratör
    Gasmans avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    540
    Jobb
    Pensionär Tidigare Asset Manager på Västerås
    Klubb
    Strängnäs Modellflygare

    Standard

    Här är en annan knäppskalle i Enskede som glatt flyger upp sin drönare rätt i inflygningsstråket till Bromma. Dessutom filmar han både sig själv och var han bor.

    //Mange

    Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane!
    Och som med tårar i ögonen minns Snurren, Vespus, Getingen, Looping m fl ricinoljekladdiga maskiner!

    www.strangnasmodellflygare.se

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av turbin Visa inlägg
    Vilket stolpskott, det där skulle kosta en framtand om vederbörande var i närheten.��
    Räcker inte. Han skulle hängas upp i sin näs ring.

  6. #6

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gasman Visa inlägg
    Här är en annan knäppskalle i Enskede som glatt flyger upp sin drönare rätt i inflygningsstråket till Bromma. Dessutom filmar han både sig själv och var han bor.
    Han skriver dessutom vad han heter plus en lång utläggning om hur dumt det var. Kan vara intressant att läsa även om jag inte vet om han är full införstådd i vad som gäller. Antar att detta är inom kontrollzon.

    /Mats

  7. #7

    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    532
    Klubb
    Motala Modellflygklubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gasman Visa inlägg
    Här är en annan knäppskalle i Enskede som glatt flyger upp sin drönare rätt i inflygningsstråket till Bromma. Dessutom filmar han både sig själv och var han bor.

    Han var ju inte svår att hitta på Eniro.se, med namn och flygbild från YT. Sådant här beteende skulle polisanmälas. Eller kanske snarare anmäla till TS eller LFV så får dom avgöra om det ska bli rättssak. Med självporträttet i filmen är det ju helt omöjligt för honom att slingra sig och försöka komma undan.
    /A

  8. #8
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Standard

    Suck, varför bryr ni er?

    Filmen publicerades 2014, vem vet när den gjordes.

    Långt innan reglerna kom på tal.

    Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •