Reklam

Resultat 1 till 3 av 3

mne: Frslag p bra FPV-kamera till 210 quad?

Standard Frslag p bra FPV-kamera till 210 quad?

Hej,

Jag har en QAV-X...

...som nu har en ldre FatShark 600TVL och den har svrt med mrkt och ljust samt sol och snt, allmnt gammaldags. Flyger jag mot himlen s r allt under trdtoppar svart i stort sett.

Webshops har massor med kameror, men nr de aldrig anger hur gammal produkten r s vet man ju inte vad som r flera r gammal teknik eller ny. Vad rekommenderar ni fr kamera? Jag tnkte bestlla frn RCFlight nd s kanske nn av de 15 kamerorna dr r lmplig?
    https://www.rcflight.se/visaProdukter.aspx?grupp=97

Skulle man ha ca 2.1mm lins fr quadracing?

Quaden kr p 3S som r lagom fr mitt behov just nu.

/MickeM
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Standard

Kolla in en fpv kamera som heter Caddx Ratel!
    Foxeer gr bra FPV kameror ocks, Precis bestllt en Foxeer Predator Micro V3 1.8mm d det endast r micro kameror som gr ner i ramen p en Armattan marmotte.

Skulle iaf kolla lite reviews p Caddx Ratel och lite andra alternativ.
    RunCam Micro Eagle r en vldigt bra kamera men fortfarande en fpvkamera s det r inga underverk direkt

Reg.datum
    jul 2009
    Inlgg
    246
    Klubb
    Karlstads MFK

Standard

hej.
    de kameror thewiruz skriver om funkar alldeles utmrkt.

Jag ker sjlv Qav X i sdc serien.har krt fooxer 1177 kamera i mnga r,bra latenzy(Lg) billig r den ju oxo..
    fstena p qav n passar (stor,1177) kamera direkt.tnk p att montera plattan p ryggen till kamerafstet,det hller isr sidopltarna s kameran sitter skert.med 1177 ir blocked kan du flya rakt in i solen utan problem..
    har krt 2.1mm lins men har precis bytt till 1.8mm fr att f bredare vy,behver se allt lite tidigare fr att hinna med i hgre farter ( brjar bli gammal hehe ).
    Klicka p bilden fr en strre version. 

Namn:	IMG_0736.jpg 
Visningar:	118 
Storlek:	78,9 KB 
Id:	68246
    hr ser du hur den hanterar ljus.SDC 2 p vr tvling,dvr frn heat 1.nedre vnstra hrnet..

//Patrik.

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •