... vad har du där?

Dela med dig! Vi är nyfikna! (jag i alla fall)
Du kanske har flera byggbord?

Du kanske bygger nån byggsats, smäller ihop en ARF, monterar en helikopter, löder på en multicopter, renoverar/restaurerar något, service och underhåll, fått nåt klart, osv. Finns det bilder är det ännu roligare!

Håller på med en Align T-Rex 500ESP (inställningar) som jag tänkte flyga i vår och sen leta skalakropp till den, gillar bygga kopior på de lokala helikoptrarna (fast jag inte fått nån klar, än):


Slipar på en SIG Kadet Senior, hatar slipa, måste va dammet... fick nyss hem en Saito FG-11 fyrtakts bensinmotor till den. Frän motor! Flyget ska få skev och flaps, något som inte är original, väntar hem balsa vilken vecka som helst.


Har balanserat ut alla grejer tidigare och håller på monterar i saker och ting i en SkyWalker X5Pro med Pixhawk som ska bli SAR-flyg nr 2 med tre kameror (GoPro 7 BE som mappar, 3-axlig gimbal för "spanaren" och en FPV-kamera för flygaren). Baktung j---l!!!


Tar bort klädsel och slipar på en gammal PT-19 som ska få ny mörkblå klädsel.


Bredvid den står flyget jag fick klart senast, en 40+ år gammal Cessna-lik varelse med OS Max 46FX som jag lagt ner väldigt mycket tid på, pga felsökning som nämns i en annan tråd på forumet.

Håller på målar insidan av en Lancair 360, gillar tydligen måla, men Humbrol grundfärg var inget vidare.


Många projekt på gång samtidigt blir det...