Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Digitala Byggkvällar

  1. #1

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 181
    Klubb
    Östersunds modellflyg klubb

    Standard Digitala Byggkvällar

    Vi har som plan att ha en Digital Byggkväll i mellandagarna där vi bygger och delar erfarenheter som ett komplement till skinka, lutfisk, och glögg.....Första Byggkvällen som var igår blev enlig planering en information från arbetsgruppen som jobbat med luftrumsfrågorna samt frågor från deltagarna runt TS arbetet och vad som händer efter årsskiftet i frågorna rörande registrering och drönarkortet mm.

    Inbjudan till den 1a Digitala byggkvällen kommer inom kort men jag skulle vilja att om någon av er skulle vilja leda något av de digitala byggrummen på byggkvällen så hör av er i denna tråd. De olika rummen skulle exempelvis kunna vara skalaflyg, hkp, segel, EDF, Jet, Radioprogrammering, laminering, 3D printning mm, eller att man skulle vilja prata om och belysa något intressant ämne eller berätta om ett spännande projekt. Ge också egna förslag om ni kommer på något som skulle kunna avhandlas i något av de digitala rummen under byggkvällen.
    MVH Kjell-Åke Skoog
    Ordförande RCFF 2023/2025.

  2. #2
    Krilles avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 183
    Jobb
    Flygtekniker JAS 39 Gripen på F7
    Klubb
    Slättlanda MFK

    Standard

    Jag kan snacka lite konstflyg - F3A, även 3D printning kan jag snacka lite om
    //Kristoffer gustafsson

    Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
    Helikopter: T-rex 700 DFC,
    Sändare: Futaba T18SZ,

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 181
    Klubb
    Östersunds modellflyg klubb

    Standard

    Tack Kristoffer, och jag kan prata Jet både i medelstort och smått format
    MVH Kjell-Åke Skoog
    Ordförande RCFF 2023/2025.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •