Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Protech förgasarinställning?

  1. #1

    Standard Protech förgasarinställning?

    Hej
    För ett tag sedan köpte jag en gammal protech bil.
    Har börjat köra med den lite, men blir inte riktigt klok på hur man ställer in förgasaren, jag hittar bara HSN!! Bilen blurrar när den stått lite på tomgång och man ska köra iväg, när man kommer upp i varv går den jätte bra..lite varm blir han, ca 140 grader mätte jag idag. Men vart hittar jag LSN?
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20201226_194041.jpg 
Visningar:	116 
Storlek:	76,0 KB 
Id:	72275   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20201226_194112.jpg 
Visningar:	116 
Storlek:	104,6 KB 
Id:	72276  

  2. #2

    Standard

    Kan det vara så att denna motor oxå kan sitta på en heli? Läste något om att de ibland bara har HSN...

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    1 425
    Klubb
    Väsby Modellflygare

    Standard

    Hej!
    Det ser ut att finnas en luftjusteringsnål framtill på förgasaren!

  4. #4

    Standard

    Hej, skruven i framkant är tomgångsskruven. Mvh Christian

  5. #5

    Standard

    Killar, jag planerar att vaccineras nästa vecka. Det behövs mycket pengar för att köpa läkemedel nu. Och många spekulerar i detta. Nyligen har jag alltmer sett misslyckanden i betalningssystem och transaktioner där jag deltar och i de företag som jag samarbetar med. Jag behöver en liten summa som jag planerar att låna. På webbplatsen https://paydaysverige.com/goodcash-lan/ läste jag om GoodCash-företaget. Berätta för mig, samarbetade någon med henne? Hur tillförlitligt är allt i det när det gäller betalningssystemet?
    Senast redigerat av SebastianSvensson den 2021-07-25 klockan 18:45.

  6. #6


    RCFF - Administratör
    Gasmans avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    540
    Jobb
    Pensionär Tidigare Asset Manager på Västerås
    Klubb
    Strängnäs Modellflygare

    Standard

    Ring Pelle på Autopartner i Torshälla. Vad han inte vet om RC-bilar är nog inte värt att veta,
    //Mange

    Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane!
    Och som med tårar i ögonen minns Snurren, Vespus, Getingen, Looping m fl ricinoljekladdiga maskiner!

    www.strangnasmodellflygare.se

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •