Reklam

 
Resultat 1 till 16 av 16

Ämne: Allt om Hobby - erbjudande

  1. #1


    RCFF - Administratör
    kjnis avatar
    Reg.datum
    nov 2009
    Inlägg
    1 791
    Klubb
    Östersunds Modellflygklubb

    Standard Allt om Hobby - erbjudande

    Postar ett inlägg från Facebook med hälsning från Joakim Sannagård, Allt om Hobby
    Med vänlig hälsning, Kjell Nilsson


    Efter den tråkiga nyheten att Modellflygnytt inte kommer ges ut i fortsättningen så vill jag lyfta det faktum att ni var mer än 700 personer som var intresserade av en fortsatt utgivning. Jag ger ut tidskriften Allt om Hobby och vill passa på att erbjuda er som nu går miste om MFN ett specialerbjudande på att läsa AoH under det kommande året. Läs mer nedan!

    Idag har nya digitala lösningar delvis ersatt tidskriftsläsande, det är en utveckling som slagit igenom i hela samhället och något som alla måste hantera på något sätt. När jag för drygt fyra år sedan övertog utgivningen av Allt om Hobby var det en nära vän som undrade om jag var riktigt klok. Gammelmedia var helt uträknat och skulle inom bara några år vara förpassat till historien. Sett till upplagans utveckling under en tioårsperiod så får jag medge att han inte har helt fel. Förutsättningarna att ge ut en tidskrift har förändrats de senaste åren, men jag tror på tidskriften som plattform. Det finns fantastiskt mycket kunskap några klick bort, men det är också svårt att överblicka och att hitta rätt. Dessutom är chansen stor att jag bara hittar precis det jag söker och därmed går miste om en massa idéer och inspiration som jag kanske hade fått genom en tidskrift.

    Jag har under mina drygt fyra år som utgivare förstått att långt ifrån alla är medvetna om Allt om Hobbys innehåll idag och jag har på vår e-tidningsplattform (där vårt arkiv med utgivningen sedan 1966 finns digitalt) därför låst upp vårt senaste nummer för dig som ännu inte är prenumerant. Genom att använda denna länk kommer du direkt till nr 6/2020 utan inloggning, https://e-tidning.alltomhobby.se/.../2020-12-11/YuiRqmnw, observera att det är bara genom direktlänken det fungerar. Går du direkt till https://e-tidning.alltomhobby.se kommer det aktuella numret vara låst!

    Så till specialerbjudandet: Du kan nu få sex nummer av Allt om Hobby hem i brevlådan för bara 250 kr (ord pris 499 kr) eller prenumerera digitalt under ett år för 150 kr (ord.pris 299 kr) Erbjudandet gäller fram till och med den 28 februari. Erbjudandet kommer inte gå ut i de officiella försäljningskanalerna och för att göra en beställning behöver du höra av dig till mig genom meddelandefunktionen här på facebook eller med ett ett mejl till info@hobbypress.se. Ange namn, adress och e-post samt om det är en digital eller pappersprenumeration du vill ha. Erbjudandet gäller både nya kunder och dig som redan har en pågående prenumeration! Gör inga spontanbetalningar om du har tillgång till vårt bankgiro. Jag kommer mejla en avi till dig som gjort en beställning, den kan betalas med bankgiro eller kort om du loggar in på "Mina sidor". Nya kunder får tillgång till den digitala läsningen efter att jag registrerat betalningen. Är du redan kund så kommer din prenumeration förlängas med sex nummer när jag registrerat betalningen.

    Jag är fullt medveten om att några få sidor modellflyg i AoH inte är en fullgod ersättning för MFN. Jag är också medveten om att en del av er tycker den skulle heta "Allt om Modelltåg", Allt om Ingenting osv... AoH har (på gott och ont) ett brett innehåll som spänner över många intresseinriktningar. Ända sedan jag övertog utgivningen har jag drivits av en vilja att utveckla och förbättra tidskriften. Men det är ingenting jag kan göra på egen hand. Sedan 2017 har jag samarbetat med mer än 60 frilansande entusiaster inom olika områden. Det är genom dem som innehållet i Allt om Hobby har fördjupats och breddats.

    Jag har i ett par år följt MFN och lärt mig massor som jag tidigare inte visste om. Jag har medvetet inte ”jagat” skribenter som varit medverkande i MFN, men när situationen nu förändras så vill jag jättegärna komma i kontakt med dig som fortfarande har ett intresse av att få ditt skrivande inom modellflygområdet publicerat. Jag är intresserad av artiklar med både djup och bredd. Rena tävlingsreferat kommer jag inte ta in, men varför inte en artikel om att tävla i just din klass? Eller vad verktygsväskan till flygfältet ska innehålla, eller en artikel om att bygga i balsa. Jag är öppen för att ta en diskussion kring det mesta så tveka inte med att höra av dig om dina idéer kring artiklar i Allt om Hobby. Några kända skribenter har redan varit i kontakt med mig och jag hoppas att vi tillsammans kan lyfta innehållet i AoH på modellflygsidan! Allt som publiceras i AoH arvoderas.

    Mvh

    Joakim Sannagård
    Utgivare, Allt om Hobby

  2. #2

    Standard

    All kudos till Joakim!

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 181
    Klubb
    Östersunds modellflyg klubb

    Standard

    Ett mycket bra erbjudande jag är på.
    MVH Kjell-Åke Skoog
    Ordförande RCFF 2023/2025.

  4. #4

    kay.kruts avatar
    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    910
    Jobb
    Glad pensionär.Oförbätterlig optimist.
    Klubb
    SMFF.RCFF. Trelleborgs Modellflygklubb. Östersunds Modellflygklubb.

    Standard

    Jäpp!
    Har just prenumererat på den.
    Kay krut

  5. #5

    Thomass avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    7 580
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap, RFK Gripen, Eslövs MFK, Ripa MFK, Höglandets MFK

    Standard

    Jag hänger på!
    Retroholic!

  6. #6

    Wedde63s avatar
    Reg.datum
    maj 2015
    Inlägg
    116
    Jobb
    Design Engineer Scania
    Klubb
    Eskilstuna Flygklubb Modellflygsektionen

    Standard

    Samma här!

  7. #7


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 920
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Har också lättat besparingarna på 250 kr...
    Roger

  8. #8

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 742
    Klubb
    Höglandets MFK, RFK Fyris, PAMPA

    Standard

    Ett måste! Självklart hakar jag på.

  9. #9

    puggens avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Inlägg
    477
    Jobb
    Statsanställd :)
    Klubb
    Växjö Rc -Klubb

    Standard

    Samma här, tog den digitala varianten...
    Flyg fort och lågt

  10. #10

    Thomass avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    7 580
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap, RFK Gripen, Eslövs MFK, Ripa MFK, Höglandets MFK

    Standard

    Betalt å klart!
    Retroholic!

  11. #11

    Anders Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    244
    Jobb
    Pensionär
    Klubb
    Tre Aviatörer

    Standard

    Jag blev också digital!
    Oldtimer!

  12. #12

    turbins avatar
    Reg.datum
    jun 2016
    Inlägg
    285
    Jobb
    Miljonär i tid
    Klubb
    MFK Skvadern Sundsvall

    Standard

    Har läst den i 47 år så nu blir det kanske 47 år till
    /Matti

  13. #13

    Reg.datum
    maj 2013
    Inlägg
    231
    Jobb
    Lärare, har flugit plan sen 1980. Bygger quads och
    Klubb
    En gång i tiden, Emmaboda 1980

    Standard

    Köpte papperstidningen. Fick tidningen idag. Men oj vad lite rc-innehåll. Väldigt mycket tåg och plastmodeller. Inte helt ointressant å lära sig om teknikmetoder av olika slag. Mer rc om jag ska fortsätta efter detta år.

  14. #14


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 920
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Vi håller tummarna för det, Peter !
    Roger

  15. #15

    Reg.datum
    maj 2013
    Inlägg
    231
    Jobb
    Lärare, har flugit plan sen 1980. Bygger quads och
    Klubb
    En gång i tiden, Emmaboda 1980

    Standard

    Ja, ju fler vi blir desto mer RC, troligtvis. Men väldigt kul att gå igenom gamla AoH i arkivet.

  16. #16


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 920
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Lite så jag också tänkte, Peter. Får väl kolla gamla AoH vad det lider.
    Roger

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •