Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Östersundsträffen 2021

  1. #1
    Bjs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    388
    Jobb
    Sjukpänsjonär
    Klubb
    Bj's Modellflyg Klubb (Sveg)

    Standard Östersundsträffen 2021

    En liten video från årets Östersundsträff. Fick inte filmat så mycket flygande tyvärr som blev användbart men en fin liten Sabre F86 samt lite från priset som Peter Högström. Peter vann en flygning med en Saab Safir SK50 (SE-LCD), inte så mycket film från själva flygningen då himlen tyckte att det var rätta tidpunkten på att öppna alla kranar. Fick dock med lite från slutet då regnet gav sig. Satsar på att vi är tillbaka till 100% vid nästa års träff och att våra liv inte dikteras av ett virus på samma sätt då som det gör nu.

    Om du gillar mina videor kan du stödja mig genom att köpa mig en kopp kaffe, klicka bara på länken i texten under videon på YouTube.

    Prenumerera gärna på min Youtube-kanal så missar du inga videos.......

    Hoppas ni tycker om videon.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang

    Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
    För närvarande har jag ungefär 20 flygplan i hangaren, spännvidd från 50 cm till 250 cm.

    Blir mycket glad om ni vill prenumerera på min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare månad.

  2. #2


    RCFF - Administratör
    kjnis avatar
    Reg.datum
    nov 2009
    Inlägg
    1 791
    Klubb
    Östersunds Modellflygklubb

    Standard

    Tack Bjarne,

    Väldigt trevligt att se så här i efterskott - friskar upp minnet av en trevlig träff. Nästa sommar kommer att bli ännu bättre!

    Med vänlig hälsning, Kjell Nilsson

  3. #3

    mrfxcoupes avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    260
    Jobb
    Hyrdraultekniker SCA Underhåll.
    Klubb
    MFK Skvadern

    Standard

    Härlig Bjarne.
    Tack för denna film . Det var en väldigt fin träff. Fast jag fick problem med mitt blodtryck..
    Men det är en annan historia. Det var väldigt kul att träffa alla som var där.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •