Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Sommarens höjdpunkter (för mig)

  1. #1
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard Sommarens höjdpunkter (för mig)

    Gullans bygge av en Vampire blev uppstigen häromdagen.. En kort sväng för o se att den inte hade hyss för sig och oron var helt obefogad..Skränkta vingtippar och ett helt omvinklat stjärtparti så var den fantastiskt trevlig!

    Som "tips från coachen" anlitades Tomas Leijon som tack vare ett högljutt -PSSST!! i mitt högra öra fick mig att avbryta första landningsförsöket o gå om,hastigheten antydde visst att grannkommunen skulle få besök annars .. Den ska nu upp igen efter ett par schysstereringar och gasas lite med,den är mer än lovande!



    Den andra var att få lufta Connien i Söderhamn,en sån där absolut stilla kväll på ett fantastiskt fält,hur skoj som helst! Anders Boström filmade med telefonen o klippte ihop en film på plats om den dagens flygningar,flyga med Leijon med en B.24 tillsammans med min B-17 var nice,flaxa med Beech 18 mycket trevligt men kvällningens filmsnutt från 19.30 kommer att ta mig igenom vintern,tänk att få till (för mig) den perfekta landningen och jag hade inte en aning om att den blev filmad..Det är såna här ögonblick som får rc-flyg att vara det roligaste som finns. tack Anders!

    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  2. #2


    Reg.datum
    sep 2006
    Inlägg
    1 220
    Klubb
    Södertälje modellflygklubb

    Standard

    Grattis till fina flygningar Bokis.
    Kul att se inspirerande filmer.

    // Mats W
    Flygsmurfen

  3. #3
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    Tackar ödmjukast!
    Visst är det Mats,för mig så räddar minnen på minneskort tråkiga fantasilösa vinterkvällar,man får sug o hitta på nya tokerier/projekt!
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •