Reklam

Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Edge TX 2.5

uffe_46s avatar
    Reg.datum
    jul 2015
    Jobb
    Systemingenjör
    Klubb
    Sala Radioflygklubb Mosquitos

Standard Edge TX 2.5

Edge TX 2.5 är nu släppt och Edge Companion (för att editera modeller på datorn. Jag uppdatera min Radiomaster T16 igår och det gick smärtfritt, är väldigt nöjd med touch screen, lätt och snabbt att byta modell eller editera inställningar. Det som inte följer med är widgets( olika bilder på skärmen) finns inget stöd för att editera dem i Companion heller ut det blir att göra på radion, går ganska lätt tack vare touch screen, men tar en stund om man har många modeller som jag. i övrigt alla modeller behöll bindningen och har inte sett några allvarligare fel

Standard

Intressant, Jag har följt utvecklingen på RCGroups men väntar som jag brukar tills några uppdateringar passerat.
    /Leif

uffe_46s avatar
    Reg.datum
    jul 2015
    Jobb
    Systemingenjör
    Klubb

Standard

Premiär för Edge TX igår på inomhusflygning, allt fungera väldigt bra. Att byta modell minne var en ren glädje, bara att peka på skärmen, inget skrollande med hjulet. Joshua Bardwell har släppt en video till där han anger 6 anledningar att byta

Reg.datum
    nov 2007
    Klubb
    Motala Modellflygklubb

Standard

Kör 2.6 main eller nigthly sedan länge, virtuellt tangent bord på pekskärm är helt underbart.
    Vet inte om det hann komma med i 2.5, någon ?
    /A

uffe_46s avatar
    Reg.datum
    jul 2015
    Jobb
    Systemingenjör
    Klubb

Standard

Citat Ursprungligen postat av andWho Visa inlägg
    Kör 2.6 main eller nigthly sedan länge, virtuellt tangent bord på pekskärm är helt underbart.
    Vet inte om det hann komma med i 2.5, någon ?
    /A
    Nej det kom inte med, tror jag väntar med 2.6 tills den blir officiell, ser ut att bli en julklapp

uffe_46s avatar
    Reg.datum
    jul 2015
    Jobb
    Systemingenjör
    Klubb

Standard

Citat Ursprungligen postat av uffe_46 Visa inlägg
    Nej det kom inte med, tror jag väntar med 2.6 tills den blir officiell, ser ut att bli en julklapp
    Du har fel din jäkel det finns vist ett virtuellt tangentbord, iaf för att namnge modeller

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •