Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: Skalamaskin

  1. #21

    turbins avatar
    Reg.datum
    jun 2016
    Inlägg
    285
    Jobb
    Miljonär i tid
    Klubb
    MFK Skvadern Sundsvall

    Standard

    Hej, skulle ju få kompensation av PN för att min motor hade varit på villovägar till Schweiz av outgrundliga anledningar, men nu säger dom att den inte har varit där, var ju borta 3 månader. Men tack för kaffet PN jag skiter i dom och poar på vidare.
    Håller på att samla ihop delar och tillbehör till nästa projekt, så nästa är bra mycket större än Storchen den senaste jag byggde.
    Mbs får snart en stor order på byggmaterial som kommer att behövas. En av dom delar som redan har kommit hem är denna!
    Blir ingen byggtråd, utan kommer att avge rapport lite då och då när det har hänt något.
    Så gissa på vad det blir.
    Mvh
    MattiKlicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_3262.jpeg 
Visningar:	100 
Storlek:	24,3 KB 
Id:	76965
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_3262.jpg 
Visningar:	64 
Storlek:	460,1 KB 
Id:	76964  
    Senast redigerat av turbin den 2024-01-25 klockan 18:44.

  2. #22

    turbins avatar
    Reg.datum
    jun 2016
    Inlägg
    285
    Jobb
    Miljonär i tid
    Klubb
    MFK Skvadern Sundsvall

    Standard

    Hallå boys, nu blir det nästa projekt. Blir ingen byggtråd utan klipper väl in nån bild då och då. Blir inte klar till våren utan det blir när det blir, måste fota lite dokumentation på en sådan pjäs också, finns på några museum. Oklart än om motor och ställ, men ingen brådska. Ni kan ju gissa maskin om ni vill.
    😉Matti
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_0274.jpg 
Visningar:	53 
Storlek:	482,4 KB 
Id:	77154

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •