Reklam

 
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: OT-RC på Ripafältet

  1. #1

    Anders Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    244
    Jobb
    Pensionär
    Klubb
    Tre Aviatörer

    Standard OT-RC på Ripafältet

    SMOS och Ripa MFK inbjuder till ”Old-Boys Med Old Toys”
    OT-RC och RC-nostalgiträff på Ripa modellflygfält den 12-14/5 2023. Träffen är öppen för alla som flyger dessa modeller, man måste vara försäkrad genom SMFF eller RCFF och inneha Operatörs ID.
    Kostnad 50,- kr per dag oavsett antalet plan, i priset ingår fika i depån på förmiddagar och eftermiddagar.
    Lunch (korv) grillar vi på plats och säljer till självkostnadspris liksom dricka.
    Middag på kvällarna ordnar var och en efter lust och smak, eller så kan vi beställa hämtmat eller åka till Åhus för gemensam middag.
    Boende. Vi disponerar Ripas klubbstuga och pergola för att umgås under hela tiden. På Ripafältet finns en utmärkt campingplats för dem som vill komma med husbil eller husvagn. Det finns också gott om B&B i närområdet för dem som föredrar detta boende.
    Självklart konkurrerar vi inte med Ripaklubbens medlemmar om fältet, det finns plats till alla som vill flyga!
    Anmälan och frågor till e-post: anders.jonlid@telia.com eller tel.: 0706-86 04 23, även FB Anders Jönlid
    Väl mött/ Anders Jönlid
    Oldtimer!

  2. #2

    Anders Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    244
    Jobb
    Pensionär
    Klubb
    Tre Aviatörer

    Standard

    Nu närmar sig tiden för anmälan till "Old Boys med Old Toys".
    Jag vill gärna veta hur många vi blir så jag kan baka rätt antal bullar och stoppa rätt antal korvar o.s.v.
    Ni har väl dammat av era OT och Nostalgimaskiner!
    Hör av er på epost eller telefon eller via Facebook senast den 7/5.
    Meddela om ni tänker bo på Ripas camping så jag kan förvarna.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •