...hamnar som inte ramlat in på FB eller Discord än när HeliSweden.se gått i graven? :-)
...hamnar som inte ramlat in på FB eller Discord än när HeliSweden.se gått i graven? :-)
www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)
Jag stannar nog här i vart fall så länge medlemmarna inte lägger upp bilder på sin lunchtallrik.
FB och såna här forum är rätt olika. Jag gillar byggtrådar. :-) Givande att följa andras byggen och jag gör mycket byggtrådar själv. Mycket info som försvann med Helisweden. :-(
Problemet med FB är väl att inlägg ofta försvinner i flödet.
Svårt att hitta tillbaka till.
Här är det bättre, allt kommer i kronologisk ordning.
Som mitt lilla inlägg om leksaksplanet...
https://www.rcflyg.se/forum/showthre...754-Skala-10-1
Retroholic!
Hej på Er Alla.
Jag saknar Helisweden mycket. Är inte intresserad att skap en FaceBook användare för att se vad som skrivs om RC-helikopter. Saknar köp och sälj på HeliSweden. Jag hoppas att alla som hade en användare på HeliSweden börjar skriva här istället. Vore kanske bra för alla modellflygare att så mycket om modellflyg hamnar på ett ställe.
Mvh John Eriksson i Bollnäs.
Jag vill se byggtrådar och lära mig mer! :-D Både renoveringar och restaureringar är kul att se också. Samt skalabyggen. Hur andra gör. Hantverksdelen och bevarandet, inte bara köpa, slamra ihop, flyga s--an och skrota o slänga.
Vet inte hur det fungerar på FB... OM det ens funkar. Alltså om det går att presentera sitt bygge och få tips eller om man hamnar bland 100 andra byggen i samma tråd. Jag håller med dig John, och säkert nån till också. Det är säkert mer livat på FB i alla grupper som är utspridda överallt och dagens folk vill ha nåt att läsa. Inte för att vara sån... men personligen gillar jag mer fakta än babbel och tummar. Köp o sälj... ingen aning var en icke FB-användare köper nåt idag. Får väl vara utan.
Som icke-FB person köper jag begegnat från denna sida, Blocket och Tradera.
Finns hur mycket som helst.