-
Finns det någon JetCat användare här?
Jag har köpt en beg. JetCat G70 med en V6.0 Ecu och den äldre Gsu:n, har problem med en väldigt blek display och knappt responsiva knappar, kan inte tänka mig att den ska vara så här, hur funkar era?
Mvh//Peter
-
Har en Gsu till min äldre p16osx v6. Den är tydlig i displayen och inte seg i knapparna.Kan vara att jag har en extra liggande..jag kan kolla om de skulle kunna vara intressant
-
Godmorgon Haraldsson!
Är helt klart intresserad om du vill bli av med den,
om inte så skulle det hjälpa mig mycket att få låna en för att bekräfta att min är paj.
Trevlig söndag, Peter
-
Hej igen!
Uttråkad efter ha legat med feber i 4 dagar och snoret rinnandes
gick jag ut i garaget och plockade med JetCat grejerna, rev isär alla kablar ur ecu:n, och plockade ihop dom igen, upprepade flera ggr. med rj12 kablarna mellan ecu-diodkretsen-gsu, nu fick jag liv i gsu:n och kunde gå in i alla menyerna, kul och oväntat, men fick höra av en kompis att telefonkontakterna (rj12) kunde krångla!?
Nu funkade solenoiderna o pumpen, okej, varför inte testa?
Bubbade ut bocken med grejorna och soppadunken, körde pumpen manuellt för att få ur luften, på med slangen, öppnade gasol kranen, tryckte på "run" och gav fullgas på radion.........,
startade jättesnällt, är glad igen;-)
Gsu:n beter sig fortfarande lite underligt, displayen pulserar och tappar all text när snurran går, kanske ska vara så på dom här gamla grejerna!?
Hur som helst, nu blev det lite roligare att vara förkyld,
Ha'de', Peter
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler