Reklam

 
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Snöfritt i Stockholm??

  1. #1

    Standard Snöfritt i Stockholm??

    Jag har möjlighet att komma loss från jobb och småttingarna imorn och vill flyga 50cc-yak! Men var går det nu?!? Någon som kan tipsa om fält runt huvudstaden som inte kräver skidor eller flottör och som tillåter lite gästflygning?

  2. #2

    Standard

    Vallentunafältet har varit plogat hela vintern och är nu snöfritt.
    Ring 511 777 57 innan du kommer hit.
    /Bosse

  3. #3

    Standard

    Hej RCFF - Jag ska till Vallentuna idag och de ville gärna se medlemsstatus på mig på rcflyg.se - jag är rätt säker på att jag betalade i januari men min status som medlem är inget uppdaterad. Betalar 100:- på nytt idag, pengarna förs över 09:30 - om det går - kan ni uppdatera min profil på forumet med Medlem2011 idag?

    Stort tack
    Thomas

  4. #4
    Siguns avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    3 958
    Klubb
    Dackeflyers

    Standard

    Hej Thomas
    Om du har kvitto eller dag i januari då du satte in pengarna så underlättar det för Drhanke att kolla om pengarna kommit in i januari. Om du sätter in pengar idag så tar det oftast ett par dagar innan de syns på kontot.
    /Martin

  5. #5

    Standard

    Tack för en trevlig flygtur och lika trevlig pratstund Bosse.
    Mycket fint fält ni har.

    //Percy

  6. #6

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Tom Visa inlägg
    Hej RCFF - Jag ska till Vallentuna idag och de ville gärna se medlemsstatus på mig på rcflyg.se - jag är rätt säker på att jag betalade i januari men min status som medlem är inget uppdaterad. Betalar 100:- på nytt idag, pengarna förs över 09:30 - om det går - kan ni uppdatera min profil på forumet med Medlem2011 idag?

    Stort tack
    Thomas
    Jag har kollat på Januari och hittar ingen med ditt namn, har du ett exakt datum du betalde så kan jag dubbel kolla med banken så jag inte har missat någon inbetalning. Av princip lägger jag inte in medlem 2010 förens jag har sett inbetalningen på vårat konto, det har hänt att man sagt att man ska betala och det är bråttom med skylten och sedan har jag inte sett någon betalning. Så regeln är enkel, "Betala - få skylten" Är det som i ditt fall så skicka ett PM eller mail till medlem @ rcflyg . se om att du har betalt och behöver skylten/medlemskort.
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  7. #7

    Standard

    En tanke som slog mig, för att förenkla skulle ju klubben kunna stå som garant, dvs man betalar 100:- till kassören eller utsedd representant i klubben för att på så sätt lösa dessa lite mera akuta medlemskapen? Det är ju trots allt inte tal om ett större antal per år utan en handfull ärenden och detta sätt kanske skulle kunna vara en lösning?
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Liknande ämnen

  1. Mk i stockholm?
    Av nautique04 i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-08-24, 14:23
  2. Fpv Stockholm
    Av Perka76 i forum FPV och Flygfoto - Båda dina egna och andras
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 20:48
  3. Stockholm On Off
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 20:28
  4. HKP i Stockholm?
    Av Oldboy i forum Helikopter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 17:45

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •